דיאט קוקה- קולה בקמפיין חדש הממשיך את הקונספט: "Do what feels good"

חברת קוקה-קולה ישראל יוצאת בקמפיין חדש למותג "דיאט קוקה-קולה עם הסלוגן –Do what feels good" ". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף 1, ובהשקעה של כ-8 מיליון ₪, הוא המשך טבעי לקמפיין של שנה שעברה, שזכה למודעות ולאהדה רבה בקרב הצרכנים ( מנתוני קבוצות מיקוד ) וימשיך עם הקו שאימץ המותג – טיפים לחיים טובים ומלאי תוכן, במסגרת אווירת הfeel-good הכללית שהמותג מעוניין לשדר.



אורלי קליין דגן, מנהלת שיווק תחום קוקה-קולה: "הקמפיין מורכב מקולאז' עשיר של סיטואציות הממחישות את רגעי הfeel-good בשגרה היומיומית של כל אחד ואחת מאתנו מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים, כאשר המותג מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה".



הסרטון החדש של דיאט קוקה-קולה צולם תוך כדי שימוש במספר רב של עדשות ומזוויות צילום ייחודיות ( הכוללות בין היתר מסוק ויאכטה ) הנותנות תחושה של ריאליזם ומעצימות את הרגשת ה feel-good הכללית שהסרט מעביר. הקריין בסרט הוא ריצ'ארד גרין, שחקן הוליוודי מצליח אשר הופיע בעשרות סרטים ובהם 'מולהולנד דרייב' מאת דיוויד לינץ.



פריסת המדיה כוללת: גרסה מיוחדת לקולנוע, גרסת רדיו, מגוון רחב של מודעות מוכוונות מגזינים ייעודיים, שלטי ענק ואינטרנט.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים