הכירו את דיגיפארם: חנות הדיגיטל לרכישת מוצרי קידום דיגיטליים

מנהלים עסק בדיגיטל? משקיעים לא מעט מאמצים כדי לקדם אותו ברשת ובמנועי החיפוש? כמה פעמים הבטחתם לעצמכם שהשבוע תקדישו את הזמן הדרוש כדי למצוא כותבי תוכן איכותיים שיעזרו לכם להקפיץ את העסק לרמות חדשות בפן השיווקי? כמה פעמים דחיתם את הכניסה אל פורומים שונים במטרה לנהל משא ומתן ולהחליף קישורים עם עסקים מקבילים לשלכם כדי לדאוג שהאתר יהיה מקודם בגוגל

מתי בפעם האחרונה הזמנתם כתבת יח"צ (כתבה באתר גדול כמו מעריב, וואלה וכדומה) לעסק וכמה זמן ההתעסקות הזו דרשה מכם? ושאלה אחרונה, אנחנו מבטיחים: כמה פעמים אמרתם לעצמכם שהשנה אתם לוקחים את העסק בידיים ולומדים בעצמכם איך לקדם את האתר שלכם בגוגל, בלי להסתמך על חברות קידום אתרים או מקדמים פרטיים?

אם כל זה נשמע לכם מוכר, הגעתם בדיוק למקום הנכון! בחודשים האחרונים כובש את השוק בסערה מותג חדש ומבטיח, שהופך את החיים שלכם לקלים הרבה יותר בניהול האסטרטגיה הדיגיטלית של העסק: דיגיפארם. באמצעות דיגיפארם תוכלו לקדם את העסק שלכם בלחיצת כפתור, תוך כדי שאתם מעבירים את כאב הראש וההתעסקות שהיא לא עסק הליבה שלכם, אל מישהו אחר. איך כל הקסם הזה עובד? מה תוכלו לרכוש באמצעות דיגיפארם? בואו נצלול פנימה.

 

תוכן – מוצר הבסיס בדיגיפארם

כל בית עסק שמעוניין שתהיה לו זכות קיום ברשת, מבין כי תנאי הבסיס לנוכחות דיגיטלית הוא ניהול תוכן איכותי באתר. הרי בלי תוכן, אין שום סיבה לגולשים לבקר באתר. אבל כתיבה של תוכן והטמעה שלו באתר, היא לא עניין מובן מאליו. ראשית, משום שמישהו צריך להכין תוכנית תוכן כזאת, שבה מונחים על ציר זמן התכנים השונים שיוטמעו באתר. שנית, צריך להבין אילו סוגי תכנים יהיו אלו, באיזה פורמט הם יגובשו, ומה רמת הכתיבה הנדרשת עבורם. אי אפשר להתייחס לתוכן רפואי, שיש בו כדי להשפיע על חיי אדם באופן ממשי, לתוכן על איך לבחור את זר הפרחים המתאים ביותר ליום ההולדת של סבתא. 

בנוסף למיפוי והגדרת התכנים, חשוב מאוד להבין שמאחורי יצירת התכנים, יש בני אדם. מהם הכישורים שלהם? מהי ההסמכה שלהם? מהי ההכשרה שעברו? האם צברו ניסיון ממשי בתחום? מהי רמת הזמינות שלהם? מהי הקיבולת שלהם? באילו שפות הם יודעים לייצר תוכן?

התקשרות כזאת מול כותבי תוכן יכולה להיות אתגר לא פשוט. בדרך כלל, כאשר עסקים בוחרים להתקשר באופן ישיר מול כותבי תוכן, הם מתחילים בניסוי וטעיה, לומדים האם ההתנהלות מול כותבי התוכן האלו מתאימה לשני הצדדים תוך ביצוע הזמנות בהיקפים נמוכים, ורק כאשר שני הצדדים מגיעים להסכמה שהתקשרות כזאת טובה עבורם, הם ממשיכים להגדיר עבודה בהיקפים גדולים יותר.

כעת, דמיינו מה קורה אם בית עסק נזקק לכותבי תוכן מדיסציפלינות שונות. כל כותב תוכן הוא עולם ומלואו, עם צרכים משלו, זמינות משלו ותמחור משלו. עיסוק כזה במטרה לקדם באופן אורגני את העסק במנועי החיפוש השונים עלולה לצרוך זמן רב ומשאבים לא מעטים – ולהשאיר מעט זמן ומשאבים למה שבאמת חשוב להצלחה של העסק: תפעול העסק עצמו.

כאן בדיוק נכנסת לתמונה דיגיפארם: באמצעות החנות הדיגיטלית למוצרי דיגיטל, תוכלו להזמין תכנים פשוטים או תכנים איכותיים, בעברית ובאנגלית, וגם להחליט לשלב בין סוגי התכנים השונים, לצורך שמירה על מחיר נמוך תוך התמקדות באיכות התוצרים שיותר חשובים לכם.

בדיגיפארם יוכלו לספק לכם הזמנות בכל היקף נדרש, בלוחות זמנים קצרים מאוד, בלי תירוצים ובלי עיכובים. איך יודעים בדיגיפארם להציע זאת? משום שמותג דיגיפארם מתקשר באופן שוטף מול מאות כותבי תוכן מוכשרים, שמגבים אלו את אלו בתחומי ידע שונים.

 

קישורים – כי קשה מאוד להתקדם בלי לשפר את הסמכות של האתר

המוצר השני עליו נרצה לדבר בחנות הדיגיטלית של דיגיפארם, הוא קישורים. למי שלא מתמצא בתחום, קישורים הם הפניות שמבצעים אתרי אינטרנט אל עמודי אינטרנט המצויים באתרים אחרים. בדרך כלל, קישורים כאלו נועדו לייצר חווית משתמש טובה יותר לגולשים המגיעים לאתר ולעזור לו להבין טוב יותר רעיון שהוצג באתר המקור. במשך שנים רבות, נחשבים קישורים לפקטור מוביל ומבדל בעולם קידום האתרים, והסיבה היא ברורה: כאשר אתר נחשב למותג ומוביל בתחומו, רק צפוי יהיה שאתרים רבים רלוונטים יקשרו אליו.

בתהליך קידום אתרים נורמלי, מה שמנסים בדרך כלל מקדמים לעשות, הוא לייצר פרופיל קישורים שנראה טבעי, אולם לעשות זאת בצורה מלאכותית. ישנן שיטות רבות לבניית פרופיל קישורים לאתר, חלקן מהירות יותר וחלקן מהירות פחות, חלקן מסוכנות ועלולות לגרום לענישה מצד גוגל, וחלקן בטוחות אך ההשפעה שלהן חלקית בלבד. בין כלל השיטות המוכרות, השיטה הפופולרית ביותר להשגת קישורים טבעיים לכאורה בצורה מלאכותית, היא היא רכיש של קישורים.

יש מקורות רבים באינטרנט מהם תוכלו לרכוש קישורים, אולם אם תבחרו לעשות זאת בדיגיפארם, תוכלו ליהנות מן היתרונות הבלעדיים הבאים:

  • כל אתר ממנו תוכלו לרכוש קישור, יוצג לכם בשקיפות, כולל מדדים המצביעים על סמכות האתר כפי שהיא נחזית בכלים מתקדמים בתעשיה.
  • כל קישור אותו רכשתם יוצג לכם במלאי ההיסטורי, וכך תוכלו להימנע מרכישה של קישורים מאתרים מהם כבר קיבלתם קישור.
  • תוכלו ליהנות ממבצעים המפורסמים מעת לעת, ואף לנצל תקופות של מבצע כדי לרכוש נקודות קרדיט, על מנת לנצל אותן לאחר מכן.
  • תוכלו לרכוש סוגי קישורים שונים: קישורים מאתרים בניהול המותג דיגיפארם. אלו אתרים שמושקעים בהם באופן שוטף משאבים רבים בתחזוקה, בניית סמכות ושיפור מדדים שונים. בנוסף, תוכלו לרכוש קישורים מאתרי יחצ, קישורים בינלאומיים, וקישורי OutReach – למיקסום הפריסה האינטרנטית של המותג שלכם.

 

קורס קידום אתרים מבית עשהאל דרייר

אחרי שתגלו שבאמצעות רכישה של תוכן וקישורים, תוכלו לקדם באופן אפקטיבי אתרים במנועי החיפוש השונים ובפרט בגוגל, עומדת בפניכם אפשרות נוספת: רכישה של קורס קידום אתרים מקצועי, מצולם בוידאו, דינמי, שמתעדכן כל העת בתכנים חדשים.

באמצעות הניסיון שנצבר בדיגיפארם, מותג קידום האתרים האורגני המוביל בישראל, תוכלו להיות חשופים באופן ישיר לפרקטיקות מוכחות מעולם קידום האתרים, שיישום שלהן יזניק את האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש.

קורס קידום האתרים של עשהאל הוא קורס אינטרנטי, וככזה, הוא מאפשר לכם להימנע מהגעה פיזית שכרוכה בלא מעט לוגיסטיקה, עמידה בפקקים ומציאת חניה. כמו כן, תוכלו להצטרף אל קהילה גדולה של אנשים שרכשו את הקורס, לשאול שאלות, להתייעץ עם מנטורים שונים בתחום, ויצור קשרים חשובים להמשך ניהול העסקים בעתיד.

 

נקודות קרדיט – כי הזדמנויות חייבים לנצל

לא מעט פעמים אנחנו חווים את זה: מתקיים מבצע או ניתנת הנחה על מוצר שאנחנו לא צריכים בעת המבצע, אולם אין לנו ספק שבעתיד נצטרך אותו. כאן נכנסת לתמונה האפשרות שמציעה דיגיפארם לרכישה של נקודות קרדיט.

באמצעות רכישה של נקודות קרדיט, אתם שומרים לעצמכם את הזכות לרכוש במחיר נתון תוכן וקישורים. אם אתם יודעים שבעתיד הקרוב תזדקקו לקישורים על מנת לחזק את המותג שלכם, או תירצו דווקא לשלב תוכן חדש עם ההשקה של שירות ניסיוני בעסק, נקודות קרדיט הן פתרון מעולה עבורכם.

מעת לעת, מפרסם מותג דיגיפארם מבצעים שווים, ובאמצעות ניצול תקופות המבצע, עסקים יכולים להבטיח לעצמם שמירה על רמת מחירים נמוכה ברכישה של שני המרכיבים הכה חשובים למשימת קידום האתרים שלהם.

אז מהיום, תפסיקו לרכוש שירותי קידום, ותתחילו לדגפרם…

אולי יעניין אותך

 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח
 במקורות
 באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
 מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח