רשת תכשיטי האופנה הבינלאומית DIVA אשר הושקה לפני כשנה בישראל, ונמצאת בפרישה ארצית של 24 חנויות, נכנסת לראשונה לתחום האקססוריז ומשיקה ליין של תיקים וחגורות.
החברה תשקיע 200,000 ₪ במהלך החדש.
דני טורנקיץ, מנכ"ל DIVA אמר היום כי "מדובר בהמשך האסטרטגיה השיווקית של חברת DIVA, במסגרתה אנו משקיעים משאבים רבים בהרחבת תחומי הפעילות של הרשת וכניסתה לתחומים חדשים.
תחום האקססוריז נמצא בעלייה מתמדת בשנים האחרונות והינו חלק בלתי נפרד מעולם האופנה.
עוד נמסר מהחברה כי "DIVA זיהתה את הפוטנציאל בתחום זה והחליטה לתת מענה ללקוחותיה ולדרישות השוק. לפיכך, החלה הרשת בשיווק חגורות ותיקים המעוצבים על ידי צוות מעצבים אשר שואב את השראותיו מבירות האופנה המובילות בעולם, כך שהחגורות והתיקים יהיו תמיד מעודכנים ע"י מגמות האופנה העולמיות".