דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון משיק שירות הזמנה מוקדמת מהבית

ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי במהלך חדש: PRE-ORDER במסגרתו יוכלו הטסים לחו"ל לבצע את הזמנת הקניות בטווח של שבועיים ועד 24 שעות לפני מועד הטיסה, באמצעות אתר האינטרנט ולאסוף את המוצרים ביום הטיסה ו/או ביום החזרה. באתר ניתן למצוא את מרבית המוצרים הנמכרים בחנות ובמחירים זהים. כמו כן, האתר מציע את המבצעים שמוצעים בחנות ואת ההטבות המיוחדות לחברי המועדון. ניתנת גם אפשרות למימוש קופונים שונים.


שלב ההרצה כלל מאות לקוחות שהתנסו בשירות בגרסת הבטא. הלקוחות הוזמנו להשתתף בחודשיים האחרונים בשירות והם ביצעו את הקניות באתר הנסייני.


לדברי אמנון תגורי, מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון, "בשנתיים האחרונות יזמנו מהלכים משמעותיים שעיקרם לשפר את חווית הקנייה עבור לקוחותינו. שיפוץ החנות בסטנדרטיים בין בינלאומיים, הכנסת קטגוריות חדשות ומותגים חדשים תוך הרחבה בלתי פוסקת של מגוון המוצרים בחנות, שקיפות המחירים באתר, מאפשרת ללקוחות לבדוק בזמן אמת את המחירים והמבצעים בחנות ובכך לבצע קנייה חכמה יותר, מערכת תורים חדשה המקצרת את זמן השהייה ל 2.5 דקות בממוצע וכ- 7 דקות בזמני העומס, שירות צ'אט באתר האינטרנט לכל שאלה תוך מענה קצר, עמוד פייסבוק המעדכן מידי יום על מוצרים/שירותים חדשים בחנות"


לדברי שני ענבר קריטי, מנהלת שיווק וקשרי לקוחות: "אנו יוצאים בשירות חדש נוסף לנוחיותו של הצרכן: שירות PRE ORDER המאפשר הזמנה של מוצרים לפני הטיסה, מכל מקום וביתר נוחות, אנחנו מאמינים שצרכנים רבים המעדיפים לבצע את רכישותיהם מהבית, יאמצו את השרות וייהנו ממנו."


אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח