דיפלומט בקמפיין להשקת הבושם החדש "בוס אורנג""

חברת דיפלומט תשקיע מליון וחצי ₪ בהשקת הבושם החדש לנשים בוס אורנג' תחת המותג בוס אורנג' מבית הבישום בוס.


הקמפיין, באמצעות גריי ישראל (אדלר), יכלול פרסום חוצות, סרטון טלוויזיה, מגזינים ופעילות קד"מ.


את הקמפיין מובילה כוכבת הקולנוע הבריטית ואייקון אופנה סיינה מילר.


דיפלומט משווקת את מותגי הבישום המובילים של פרוקטר & גמבל : הוגו בוס, לקוסט, אסקדה, רושאס, כריסטינה אגילרה פומה ועוד.


לדברי קארן אליס, המנהלת הקרייאטיבית ב-Grey Advertising העולמי בקשר למסע הפרסום של BOSS Orange: "שאבנו השראה מרוח המותג, שהיה הזמנה מושלמת ליצור משהו באמת רענן וייחודי בקטגוריית הבשמים- רעיון הנפש החופשיה ןהמאושרת. רצינו לתת לצעירות של היום השראה ועידוד להביע את העצמי האמיתי שלהן – תוססות ולהוטות, עם תשוקה לחיים – ומסע הפרסום מפיח חיים ברעיון הזה באופן הטהור והצרוף ביותר".


סיינה מילר (27) הופיעה בין היתר בסרטים " "אלפי", "קאזנובה" מול הית' לדג'ר ובסרט "פקטורי גירל". היא הוכתרה על ידי המגזין Elle לסמל האופנה לשנת 2009.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת