מערכת הניהול והבקרה האינטרנטית יוצאת לדרך. איגוד חברות הפרסום הודיע היום כי הוא מבקש לקבל הצעות לניהול פעילות מדידת הרייטינג באינטרנט הישראלי. מכרז זה יוצא לאחר בחינה ותמיכה של משרדי הפרסום האינטראקטיביים ואתרים מובילים באינטרנט הישראלי.
מטרת המכרז היא לבחור חברה אשר תפעיל ותנהל את מדידת הגלישה במדיום האינטרנטי. מדידה זאת, תקדם באופן ניכר את היכולת של החברות הפועלות באינטרנט הישראלי, לנהל ולמקסם את תקציבי השיווק האינטראקטיביים שברשותם. האיגוד מסר היום כי "פעילות המדידה תעמיד את שוק האינטרנט הישראלי בשורה הראשונה עם שווקים מובילים ומתקדמים בעולם".
בהצעת המכרז נכתב כי "כל חברה החפצה ליטול חלק במכרז מוזמנת לפנות למשרדי איגוד חברות הפרסום".
לדברי יגאל בראון מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, "המכרז יוצא לדרך אחרי עבודת הכנה יסודית שהאיגוד ערך. התחלנו בתהליך RFI שבדק מהם פתרונות הטכנולוגיים הקיימים בשוק, בנינו מודל ועדה מנהלת, הדומה לועדת המדרוג לטלויזיה, תוך יישום הלקחים מפעילותה, נפגשנו עם כל הגורמים בתעשייה קיבלנו את ברכתם, וכעת אנו ערוכים לצאת לדרך שתבטיח לנו מנגנון מדידת רייטינג באינטרנט מקצועית שתעלה את הפרסום באינטרנט עוד מדרגה".