ד"ר לירז מרגלית, הנחשבת אחת המומחיות הבולטות בישראל ובעולם בתחום התנהגות משתמשים וחווית הלקוח בדיגיטל, מקימה משרד לייעוץ וליווי ארגונים. המשרד יספק שירותים לארגונים בתחומי חווית לקוח, חווית משתמש ועיצוב התנהגות.
ד"ר מרגלית שימשה עד לאחרונה כראש מחקר התנהגות צרכנים בחברת קליקטייל, במהלכם ייעצה למותגים הגדולים בעולם דוגמת Gap, Home Depot, לופטהנזה, Vans ואחרים. במקביל היא משמשת כחוקרת במרכז הבינתחומי הרצליה והובילה מחקרים שהתפרסמו בכתבי עת בינלאומיים בתחומי התנהגות משתמשים וקבלת החלטות בדיגיטל. כמו כן היא מרצה מבוקשת בפורומים מובילים בארץ ובעולם וכותבת טור במגזין השיווק הבינלאומי CMSWired ו Psychology Today.
לדבריה "יותר ויותר ארגונים מבינים כיום את החשיבות הרבה של חוויית המשתמש להעצמת נאמנות הלקוח, העולם העסקי של ימינו מתאפיין בכך שהחברות הבינוניות עדיין מציעות הנחות ומבצעים אך החברות המצליחות, כבר לא מדברות עם הלקוחות שלהן על כסף. הן סוחרות בחוויות שלנו. אם בעבר, מספיק היה להציע מוצר טוב ומחיר תחרותי, העולם העסקי עבר מהפכה בשנים האחרונות. מעולם של מוצרים ושירותים נכנסנו לעולם של חוויות. בעולם זה לא ניתן יותר לשאול את המשתמש מה הוא צריך, אנחנו צריכים ליצור עבורו חוויות שיפנו לרגש. חברות או ארגונים שיתעלמו מזה ימצאו את עצמם מחוץ למשחק.״
פעילות החברה תתמקד באפיון קהלי היעד, הבנת צרכי המשתמשים, בדגש על העולם הדיגיטלי תוך שילוב ידע וניסיון מעשי בתחומי חווית הלקוח ועיצוב התנהגות המבוסס על תיאוריות קוגניטיביות וכלכלה התנהגותית.