ד"ר אלי פישר ודנית עין-גר ירצו למנהלי שיווק בל.ה.ב. בנושא שיווק מוצרי "דחיינות"

מדוע צרכנים נוטים לדחות שימוש במוצרים מסויימים? מה מאפיין את המוצרים הללו ומה מאפיין את הצרכנים האלה? המפגש הקרוב בסדרת מפגשי ל.ה.ב UPDATE בניהול השיווק יעסוק בנושא שיווק מוצרי דחיינות (Procrastinated Products).


במפגש תתקיים הרצאתה של דנית עין-גר, דוקטורנטית לשיווק באוניברסיטה העברית, החוקרת את דפוסי הצריכה של מוצרי דחיינות ובאילו אופנים ניתן להשפיע עליהם. מרצה אורח במפגש יהיה ד"ר אלי פישר, נשיא תעשיות פישר, שיסביר כיצד מרגילים את השוק להשתמש במוצרים כמו "אולטרסול".



לדברי רננה פרס, המרכזת האקדמית בתוכנית ל.ה.ב UPDATE בניהול השיווק, ישנם מוצרים ושירותים, שעל אף חשיבותם הרבה, צרכנים נמנעים או דוחים את השימוש בהם. תופעת "דחיינות" צרכנים, על אף הרלוונטיות שלה לקטגוריות מוצר רבות, ועל אף חשיבותה הרבה ליצרן ולמשווק, לא מקבלת מספיק התייחסותלא במחקר ולא בפרקטיקה. מחיר ההתמודדות של היצרן והמשווק עם תופעת הדחיינות היא בהשקעה עצומה בחינוך הצרכן. "מדובר בהשקעה יקרה מאוד שלא תמיד נושאת פרי ואם כן, רק כעבור פרקי זמן ארוכים", אומרת פרס.



המפגש יתקיים ביום ראשון, ה- 15 בינואר 2006, בין השעות 17:30-20:30, בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב.

אולי יעניין אותך

table
 קסטיאל רזיאל
 רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
-צילום גיל שטיר
 גורן, מנכל קבוצת SQLink עם ילדים של עובדי הקבוצה צילום באדיבות סקיולינק (1)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח