האקדמית תל אביב יפו עולה בקמפיין לקראת היום הפתוח למתעניינים בלימודים אקדמיים הממשיך את המסר: "אל תיכנע לבינוניות". היקף הקמפיין כ-1.5 מיליון שקל באמצעות פרסום פוגל Ogilvy והוא יכלול טלוויזיה ופרסום באינטרנט. הקמפיין יימשך כשבועיים. הסרט מציג את ילדי שנות השמונים במגרש משחקים כשכל אחד מהם מספר מה ירצה לעשות כשיהיה גדול. הסרט מסתיים במסר המלווה את הקמפיין כולו: "אל תיכנע לבינוניות".
לדברי עפרה אש, מנהלת השיווק של האקדמית, כל תחום הלימודים האקדמיים ממשיך לתפוס תאוצה בימים אלו לקראת סוף הרישום לשנת הלימודים הבאה, וניתן לראות זאת גם בפרסום גובר של מוסדות הלימוד. "מדובר אמנם בקהל מטרה מצומצם יחסית, אך השוק מאופיין בריבוי מותגים. תהליך קבלת ההחלטה לגבי בחירת מוסד הלימודים להשכלה גבוהה הינו ייחודי, בעל מעורבות גבוהה ביותר, שנמשך לאורך זמן רב".
אש הוסיפה, כי המסר "אל תיכנע לבינוניות" הוא מסר חדשני ומחייב הן בחיים האקדמיים והן בחיים בכלל. "המסר מאפשר לנו לבדל את עצמנו ובכך להדגיש את הייחוד שלנו על פני המתחרים, שבא לידי ביטוי, בין השאר, ברמה האקדמית הגבוהה".