האקדמית ת"א יפו בקמפיין רדיו ואינטרנט

האקדמית ת"א יפו יוצאת בקמפיין רדיו ואינטרנט לביה"ס לממשל וחברה ולביה"ס למדעי המחשב באמצעות פרסום פוגל Ogilvy. הקמפיין ממשיך את המסר: "אל תיכנע לבינוניות". הקמפיין של ביה"ס למדעי המחשב מתחבר לגל ההתעוררות בשוק ההייטק ולביקוש העולה. הקמפיין של ביה"ס לממשל וחברה מאמץ את הסיסמא "אל תיכנע לבינוניות", ושם לעצמו מטרה להחדיר אנשים איכותיים למוסדות ציבור וארגונים לשינוי חברתי, בין השאר באמצעות סטאז' במוסדות אלו. הקמפיין יימשך שבועיים.



הקמפיין, בהיקף 500 אלף שקל, באמצעות פרסום פוגל Ogilvy.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_