האקדמית ת"א יפו יוצאת בקמפיין רדיו ואינטרנט לביה"ס לממשל וחברה ולביה"ס למדעי המחשב באמצעות פרסום פוגל Ogilvy. הקמפיין ממשיך את המסר: "אל תיכנע לבינוניות". הקמפיין של ביה"ס למדעי המחשב מתחבר לגל ההתעוררות בשוק ההייטק ולביקוש העולה. הקמפיין של ביה"ס לממשל וחברה מאמץ את הסיסמא "אל תיכנע לבינוניות", ושם לעצמו מטרה להחדיר אנשים איכותיים למוסדות ציבור וארגונים לשינוי חברתי, בין השאר באמצעות סטאז' במוסדות אלו. הקמפיין יימשך שבועיים.
הקמפיין, בהיקף 500 אלף שקל, באמצעות פרסום פוגל Ogilvy.