"הארון החברתי" של קבוצת עזריאלי וויצו חוזר לסיבוב נוסף

לקראת פתיחת שנת הלימודים, קבוצת עזריאלי וויצו חוזרות לאחר ההצלחה בשנה שעברה ומזמינות אתכם לתרום חולצות בית ספר שאינן בשימוש ולקבל חולצות חדשות במקומן בקניוני עזריאלי ברחבי הארץ

 

בראשון בספטמבר נחזור לספסל הלימודים ובכל שנה מחדש, מוצאים עצמם הורים רבים זורקים חולצות בית ספר שכבר לא בשימוש. רגע לפני שהחופש הגדול מסתיים, קבוצת עזריאלי יוצאת במהלך סביבתי וקהילתי, בשיתוף 'הביגודית' – רשת בגדי היד השנייה של ויצו, אשר במסגרתו יוקם "הארון החברתי" לאיסוף חולצות ביה"ס והעברתן לחנויות הביגודית למענק לילדים מעוטי יכולת או למחזור. המהלך תומך בכל נושא המחזור ושמירה על הסביבה,  המהלך הינו חלק מתוכנית האחריות התאגידית שמובילה הקבוצה הכולל בין היתר התחייבות לשמירה על הסביבה ועשייה למען הקהילה.

 

החולצות שיתרמו, יועברו לרשת הביגודית של ויצו, יאספו וימוינו: חולצות ראויות לשימוש יימכרו בחנויות הביגודית של ויצו במחיר סמלי, אשר כל הכנסותיהן קודש לנשים, נערות וילדים יוצאי מעגל האלימות במשפחה ופיתוח פעילויות למען הקהילה בסניפי ויצו הפרוסים ברחבי הארץ. חולצות שאינן ראויות לשימוש חוזר יועברו למחזור.

 

בין התאריכים 6-16/8/2024 בכל קניוני עזריאלי יוצב "הארון החברתי" אליו תוכלו לתרום חולצות בית ספר שאינן בשימוש ולקבל שתי חולצות בית ספר עם לוגו במתנה, בחניות פוקס בקניוני עזריאלי.

 

דניאל קורן סמנכ"ל שיווק ודיגיטל קבוצת עזריאלי: "קבוצת עזריאלי דוגלת ומקדמת תהליכים ופרויקטים מגוונים של אחריות חברתית וסביבתית. היא שמה לעצמה למטרה להוביל שינוי ופועלת הלכה למעשה לאפשר ולתת מקום לצריכה ערכית ונכונה יותר בכל הרמות, החברתית והסביבתית כאחד. בהמשך ישיר ליוזמות הרבות המתקיימות בנכסי הקבוצה, אנו נרגשים לקחת חלק פעם נוספת בשיתוף הפעולה עם רשת הביגודית של עמותת ויצו ולצאת למהלך משמעותי: איסוף חולצות ביה"ס ותרומתן או העברתן למחזור בקניוני עזריאלי ברחבי הארץ. אנו מזמינים את הקהל הרחב להצטרף אלינו, להגיע "לארון החברתי" ולהיות חלק מהאמץ המשותף לתרום לקהילה ולשמור על הסביבה. אנו מאמינים שתפקידה של קבוצת עזריאלי הוא גם בשמירת הארץ למען הדורות הבאים, והם אלה שיש בידיהם לחולל שינוי אמיתי. במהלך שיזמנו אנו שואפים להדהד את המסר הסביבתי והחברתי ובכך להמחיש כיצד לכל אחד מאיתנו, בכל גיל, יש את האחריות והיכולת להשפיע לטובה על העולם שבו אנו חיים. כאשר אנו מאפשרים מיחזור של חולצות – הקהל נהנה מזה ולמעשה בכך אנחנו מרחיבים את התפקיד החברתי שלנו". 

 

מהלך זה הוא רק אחד מתוך מגוון פרויקטים שמובילה הקבוצה במטרה לצמצם את טביעת הרגל האקולוגית בכל נכסיה. בין שאר הפרויקטים, הקימה הקבוצה את מיזם מתחמי "המחזור המשפחתי" בשיתוף עמותת פתחון לב, בו ניתן למחזר בגדים, נעליים ופסולת אלקטרונית במהלך כל השנה. יחד עם זאת, מקיימת הקבוצה את "פרויקט סביבה" מיזם חלוצי ורחב היקף בתחום הפחתת הפסולת להטמנה. עם יציאת המיזם לדרך, הגדירה קבוצת עזריאלי יעד שאפתני לפיו האשפה הנשלחת להטמנה בנכסי הקבוצה תצומצם ב-50% עד 2025. בתום שנתיים, ניתן להגיד בסיפוק כי הקבוצה מתקדמת בצעדי ענק לקראת הגשמת היעד. 

 

אורה כורזים, יו"ר ויצו ישראל: "לעלייה ביוקר המחייה יחד עם הביקוש הגובר לבגדי וינטייג' ואופנת קיימות, יש השפעה ישירה על רכישת בגדי יד שניה, גם בתחום ההלבשה לבתי ספר. אנו רואות יותר ויותר בנות ובני נוער, פאשניסטים ומובילי דעה מבקרים בחנויות הביגודית שלנו כדי למצוא פריטי לבוש ייחודים ולתרום לסביבה ולחברה. 

רגע לפני שנציין ברשת הביגודית את יום בגדי היד השנייה הבינלאומי ולקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה, אנו שמחות על המשך שיתוף הפעולה עם קבוצת עזריאלי, זו השנה השנייה, עם יוזמת  T-SHARE ומזמינות את כולן וכולם לתרום חולצות בית ספר שאינן בשימוש בקניוני עזריאלי. 

הביגודית של ויצו היא רשת בגדי יד שנייה הגדולה בישראל הפרוסה ב 45 חנויות  ברחבי הארץ. הביגודית היא רשת חברתית הנותנת מענה לשילוב בין אופנה וסטיילינג לערכים של תרומה לחברה, שמירה על איכות הסביבה וכדור הארץ, קיימות ומחזור, וכל זאת תוך מתן מקום והזדמנות לגיל השלישי להתנדבות בעלת ערך ומשמעות חברתית רבה עבור החברה בישראל. כל הכנסות הביגודית מיועדות לסיוע לנשים, נערות וילדים הנמצאים במעגל האלימות."

 

נועה אוני, מייסדת ומנכ"לית סוכנות GOODVERTISING שמלווה את המהלך החברתי: "אנו מאמינים שמותגים וחברות יכולים לחולל שינוי חיובי אמיתי בחברה הישראלית, המלחמה שהחלה באוקטובר גורמת למותגים גדולים כמו עזריאלי, להיכנס לזירה ולהוביל מהלכים שיעשו פה טוב יותר. מטרתנו היא לחבר בין מותגים לעמותות ולהוביל יחד מהלכי שיווק שיש להם אימפקט חברתי אמיתי, כמו איסוף של אלפי חולצות ביה"ס למשפחת מעוטות יכולות"

 

לפרטים נוספים על עמדות האיסוף שעות הפעילות והקניונים המשתתפים ניתן לבקר באתר

https://t-share.azrielimalls.co.il/

 

 www.azrielimalls.co.il  או באפליקציית קניוני עזריאלי.

אולי יעניין אותך

-פנים חדשות-צילום אורי גולדברג
Ashkelon,,Isr,-,Mar,21,2008:purim,Celebration,,Adloyada,Parade,On
 פרנקפורט, קורנית דיגיטל ואנג'לי למען נפגעי המסיבות
 לב עוטף בציפוי זהב 80 שח - צילום דניאל ישר (1)
 מסך שיחה ב Ezra Live
 סרפתי-צילום יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה