הארוע השנתי של בינת יתקיים השנה – בסימן השותפות עם הלקוחות ובהשתתפות כ- 2,000 איש

בינת תקשורת תקיים זו השנה השלישית את כנס הלקוחות השנתי – בינת אקספו 2006. הכנס ייערך ב- 1 במרץ 2006 במלון דיוויד אינטר קונטיננטל בתל-אביב, החל מהשעה 8:30 בבוקר.


בשנה שעברה השתתפו באירוע 1,500 איש והשנה צפויים להגיע כ- 2,000 משתתפים, אשר יוכלו לראות ביום אחד את כל החידושים האחרונים של החברות המובילות בתחום התקשורת והרשתות בעולם.



לדברי אנשי בינת מדובר בארוע היחיד בישראל העוסק בטכנולוגיה, אשר מרכז ביום אחד, תחת קורת גג אחת, את מיטב היצרנים בעולם, בתחומים מגוונים – אבטחת מידע, טלקום, תשתיות, מחשוב ועוד.


יותר מ- 30 שותפים עסקיים וחברי קבוצת רד-בינת, מהמובילים בתחומם, ייתנו השנה את חסותם באירוע זה, דרך מיצג ייחודי, המדגיש את הטכנולוגיות המתקדמות של כל חברה. החברות המציגות: מיקרוסופט, CA, צ'ק פוינט, סיסקו, דל, ג'וניפר, מק'אפי, נורטל, נובל, פוליקום, Ironport, PortAuthority, רד תקשורת מחשבים, רדוויז'ן, סקופוס, בזק עסקים, אוויה, 3com, AcmePacket, אלאדין, ג'טרו, QOS, רדוור, SGI, Tekelec, בינת יישום מערכות, בינת מערכות תוכנה, בינת סמך ו-EMC .



"השנה יעמוד הכנס בסימן השותפות עם לקוחותינו", אומר אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת. "בינת חרטה על דגלה להיות שותף מוביל ובלתי תלוי עבור לקוחותיה, בתוך עולם טכנולוגי ועסקי מורכב. על ידי שיתוף פעולה עם היצרנים המובילים בתחומם, אנו מבטיחים מרחב אפשרויות וגישה אובייקטיבית בבחירת הטכנולוגיות המתאימות ביותר עבור כל אחד מהלקוחות שלנו. ברוח זו נציג בפני לקוחותינו הרבים המבקרים בכנס, מגוון של פתרונות בעולם התשתיות בעזרת השותפים המובילים של בינת אשר בחרו לקחת חסות בכנס זה".



השנה מתמקדת בינת בהצגה של תערוכה מקצועית, עם הדגמות חיות והצגת פתרונות הלכה למעשה, "לגעת בפתרונות" הוא המוטו המוביל השנה בכנס זה. חשיפת הפתרונות והטכנולוגיות החדישות ייעשו באמצעות הדגמה חיה כך שהלקוח יוכל "לגעת" בטכנולוגיה ולהפנים את תועלותיה.



הכנס יכלול תצוגות והרצאות ממוקדות בחמישה אולמות ידע עיקריים, המכסים מגוון נושאים בתחומים הבאים: טלקום, פתרונות מתקדמים בסביבת תשתיות לינוקס ומערכות ארגוניות, יישומים בסביבת מיקרוסופט, אבטחת מידע ואולם בינת ושותפים.

אולי יעניין אותך

table
 קסטיאל רזיאל
 רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
-צילום גיל שטיר
 גורן, מנכל קבוצת SQLink עם ילדים של עובדי הקבוצה צילום באדיבות סקיולינק (1)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח