הבורסה לתכשיטים יוצאת במהלך שיווקי משולב, מיוחד למגזר הרוסי

רשת "הבורסה לתכשיטים" יוצאת בקמפיין חדש המיועד לקהל הרוסי בלבד לקראת חגיגות השנה האזרחית החדשה בעלות כוללת של 250,000 ₪. הקמפיין החדש עולה לאוויר בימים אלו ומשלב מודעות במגזינים המובילים, קמפיין מסיבי באינטרנט ותחרות נושאת פרסים, כאשר הפרס הראשון בה עומד על טבעת בשווי של 50,000 ₪.



הקמפיין החדש של רשת "הבורסה לתכשיטים" יימשך עד ל-1 בינואר 2007, כאשר החברה צופה מכירות של למעלה ממיליון דולרים רק מהמגזר הרוסי, לקראת חגיגות האזרחית החדשה. מהנהלת "הבורסה לתכשיטים" נמסר: "את הקמפיין החדש לקהל הרוסי החלטנו להשיק דווקא באינטרנט, בעקבות סקרי שוק שבצעה החברה שהעלו כי המגזר הרוסי, על כל שכבותיו, חשוף מאוד למדיה של האינטרנט. לאחר נתונים אלו החלטנו להיות פורצי דרך ולנסות לפנות אל המגזר הרוסי דווקא דרך מדיה זו, היות ואנו רואים במגזר הרוסי קהל יעד חשוב של הרשת – בעיקר לקראת חגיגות הסילבסטר וכריסמס".



"הבורסה לתכשיטים" מתמחה בתכשיטי היהלומים – המיוצרים כולם במפעלי הרשת בישראל. בין המותגים המובילים: VERSACE, DOXA, DANIEL HECHTER, FRENCH CONNECTION.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים