רשת "הבורסה לתכשיטים", יצרנית ומשווקת היהלומים הוותיקה בארץ, שכרה את שירותיו של משרד הפרסום "ירקוני בן נתן" לטובת תהליך מיתוג ופרסום בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון ₪.
מהלך המיתוג העתידי של רשת "הבורסה לתכשיטים" יכלול בנייה של שפה פרסומית חדשה, הנעת קמפיין, שפה גראפית לנקודות המכירה, טיפול במועדון הלקוחות ופעילות שיווקית המתאימה לערכי המותג. בניגוד למקובל בארץ החליטה הרשת לצאת בקמפיין מהפכני שלא יכלול פרזנטורית מובילה, על מנת להדגיש את ערכי האהבה והנתינה סביב תכשיטי היהלומים.
מהנהלת "הבורסה לתכשיטים" נמסר: "לקראת מהלך המיתוג והפרסום הקרב החלטנו לשכור את שירותיו של משרד הפרסום 'ירקוני בן נתן' המתמחה במהלכי שיווק פרסום ומיתוג רשתות קמעונאיות ומתאים לדרישות ההתרחבות של הרשת".
פרדריק בלסן, מנהל קריאטיב משרד ירקוני בן נתן מוסר: "השנה החלטנו לבסס את הקמפיין החדש על מהלך מהפכני המזהה את הרשת עם ערכים של רגש, אהבה ונתינה, ואנו מאמינים שהוויתור על מיקוד בפרזנטורית מובילה יאפשר לנו לבסס מחדש את המותג כיצרן ומשווק איכותי של תכשיטי היהלומים המובחרים בארץ".
קרדיטים:
סופרוויזר: ניר בנש
תקציבאית: חן סגל
מפיקה: מיטל גוטפריד
מנהלת מדיה: מרים פינק
מנהל ארט: שלומי ירושלמי.
קופי: רן אלון
מנהל קריאטיב: פרדריק בלסן