חודש לאחר השקת הבלוג והקמפיין שיזמה שירותי בריאות כללית באמצעות Twisted – חברת שיווק השיחה הראשונה והמובילה בישראל (Conversation Marketing) ליצירת 'באזז' ועידוד השיחה על שירות אחות ליווי היריון אישית של שירותי בריאות כללית, מדווחים שירותי בריאות כללית ו-Twisted על כ-50,000 מבקרים בבלוג של הגברת שרה ויינשטוק, מובילת הקמפיין, ובחשיפת השירות לכ-200,000 איש!
ה-"בלוק" של שרה ויינשטוק מציג את האמא של האמא הפולנייה, הגברת שרה ויינשטוק זועמת! שנים היא מחכה לרגע שבו תודיע לה בתה (מאיהל'ה, עורכת דין מאוד מצליחה) שהיא בהריון, ואז תוכל הגברת ויינשטוק ללוותה במשך ההיריון ולהיות עבורה "המומחית מספר 1"; אך מאז הושק שירות "אחות ליווי הריון" של הכללית, המספק ליווי צמוד וייעוץ מאחות מוסמכת, נזנחה הגברת ויינשטוק ונגזל ממנה תפקידה המסורתי.
לעזרתה של הגברת ויינשטוק נרתמה חברת Twisted אשר בנתה עבור גברת ויינשטוק קמפיין אינטרנטי "נגד" השירות, אותו היא מנהלת באמצעות "בלוק" אינטרנטי המופץ בכל זירות השיחה ברשת כגון פורומים, בלוגים, אתרי שיתוף קבצים ורשתות חברתיות. לגברת ויינשטוק אפילו דף בפייסבוק ובדה מרקר קפה, בהם היא רותמת את האנשים למאבק.
הקמפיין, שהנו "הפוך על הפוך", מיועד למשפחות צעירות, זוגות צעירים לפני הריון ובמהלכו, כולל 6 סרטונים המצויים בבלוג של הגברת ויינשטוק, שזוכים לאהדה רבה ולהפצה ויראלית של המסר הפרסומי. במהלך השיווקי הייחודי, השקיעה שירותי בריאות כללית 100,000 ₪.
אלון מוליאן, מנכ"ל משותף בחברת Twisted מציין "הקמפיין האינטרנטי "הבלוק של שרה ויינשטוק" מעורר "שיחה" ברשת ומחוץ לה, מעלה את הנושא הנדון לסדר היום השיווקי ומאפשר לכללית, חשיפה לקהלים חדשים ואיכותיים יותר".
גיא אבן, מנהל תקשורת שיווקית בשירותי בריאות כללית מסר "בעולם התקשורת של היום, החליטה שירותי בריאות כללית שבכל מהלך תקשורתי צריך לחשוב קצת אחרת. לכן, עם השקת שירות "הריון בליווי אישי", בחרנו במהלך שיווקי °360 יחד עם ATL קלאסי שכלל גם קמפיין אינטרנטי על כלים יחודיים להריון ולידה, ובמקביל אליו, מהלך שיווקי ייחודי, בשיתוף Twisted, היוצא כביכול נגד השירות החדש, באמצעות שימוש בזירות השיחה ותוכן הגולשים באינטרנט. הקמפיין של שרה ויינשטוק נועד על-מנת ליצור ולעודד שיחה בקרב הגולשים על השירות החדש".