הבן של בעלי Scoop מצטרף לקמפיין עם אודיה אזולאי

הזמרת והיוצרת אודיה אזולאי, בסטודיו בתל-אביב לרגל צילומי קמפיין סתיו חורף 2023 של רשת SCOOP שעבורה זו הפעם הראשונה שמובילה קמפיין אופנה,   לאחר שזכתה בתואר 'פריצת השנה' במוסיקה הישראלית. לצידה של אודיה דיגמן  איתי אינסאז (18), בנו של רוני אינסאז – מבעלי רשת SCOOP,  שגם עבורו זה קמפיין ראשון.  איתי שסיים השנה את לימודיו עתיד להתגייס לצה"ל בחודש דצמבר ליחידת 8200 , כשעד אז מסייע במשרדי החברה של העסק המשפחתי.

התשלום לאודיה מוערך ב- 300 אלף ש"ח.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר