הבצפר מקיים יום עיון לסטודנטים בנושא "הצורך כן קובע"

הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, מקיים ב -7 לפברואר יום עיון תחת הכותרת "הצורך כן קובע" .



יום העיון מיועד לכל הסטודנטים בכל מסלולי הלימוד: קופירייטיניג, פלנינג, תקציבאות, הפקת פרסומות, פרסום ושיווק.



ביום העיון ירצו בפני הסטודנטים, איריס בק סמנכ"ל שיווק ותוכן פרטנר, אלי כהן מנכ"ל משרד התיירות ואייל מליס מנהל חטיבת Family Care מחוגלה קימברלי.



הבצפר כמוסד רב תחומי ללימודי הפרסום, מציע לסטודנטים לפרסום, את האפשרות הייחודית להכיר את כל האספקטים של המקצוע, ולעבוד בצורה זהה לעבודה הפרקטית בעולם האמיתי.


שנת הלימודים בבצפר מתנהלת במתכונת עבודה כמו בעולם האמיתי, הלימודים מתבצעים בצוותים ובשיתוף פעולה מלא בין התקציבאים, הפלנרים, הקופירייטרים, המפיקים ועוד.



במהלך הלימודים התלמידים מתמודדים עם בריפים מלקוחות אמיתיים, מקיימים פרזנטציות ללקוחות אמיתיים. המפגשים עם הלקוחות נעשה בדרכים שונות במהלך הלימודים. הן במתן בריפים בשוטף והן בימי עיון מסוג זה, המרכז נושא אחד מול ענפים שונים. ביום העיון של ה-7 לפברואר רוכזו שלושה מפגשים – סביב הצורך של הלקוח.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_