הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, פותח השתלמות עשירית במספר בנושא שיווק ופרסום אינטראקטיבי. ההשתלמות מיועדת לאנשי שיווק ופרסום, המבקשים להרחיב את הידע וההבנה שלהם על שיווק ופרסום אפקטיבי באינטרנט ובמדיה הדיגיטלית.
ע"פ נתונים עדכניים, האינטרנט ממשיך לצמוח זו השנה השישית והופך למדיה השלישית בגודלה בעוגת הפרסום. מנתוני האיגוד ויפעת עולה, כי ההוצאות לפרסום בשנת 2007 הסתכמו ב-90 מיליון דולר, לעומת 65 מיליון דולר ב-2006 – עלייה של 38.5%. האינטרנט תופס 10% מעוגת הפרסום לעומת 8% ב-2006.
ורד בטש סמנכ"ל שיווק "הבצפר של חברות הפרסום": "לאור הדרישה לידע בתחום הן בקרב המפרסמים והן בקרב אנשים מהתחום. החלטנו לקיים השתלמות נוספת. אנו עדים לעובדה מפתיעה בה מחצית מהמשתתפים בהשתלמות היו אנשים שעובדים בתחום האינטראקטיב, מוואלה, MSN, THE MARKER, תפוז, יורם לימודים, ועוד…מסתבר שמעולם לא התקיים קורס שמרכז את החומר באופן מתודולוגי כפי שנעשה בבצפר, ולרוב האנשים למידת התחום והעשייה הייתה תוך כדי עבודה, להם ההשתלמות היא הזדמנות יוצאת דופן לבוא ולקבל את החומר באופן מאורגן, מלווה בדוגמאות."
בין הקורסים שיועברו: האינטרנט ככלי שיווקי. מנחה: תמיר יולביץ', מנכ"ל D.SAY INTERACTIVE; קהילות ותוכן גולשים. מנחה: אסף גנדלר, מנכ"ל, Dex Technologies; קריאייטיב אינטראקטיבי שיטות טכנולוגיות ושיטות קריאייטיביות להנעה לפעולה. מנחה: ינון לנדנברג, מנכ"ל e-dologic; סטטיסטיקות ומדידת אפקטיביות. מנחה: גיא שמחון מנכ"ל GRAY NTERACTIVE; ועוד.