הבצפר פותח השתלמות עשירית במספר בנושא שיווק ופרסום אינטראקטיב


הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, פותח השתלמות עשירית במספר בנושא שיווק ופרסום אינטראקטיבי. ההשתלמות מיועדת לאנשי שיווק ופרסום, המבקשים להרחיב את הידע וההבנה שלהם על שיווק ופרסום אפקטיבי באינטרנט ובמדיה הדיגיטלית.



ע"פ נתונים עדכניים, האינטרנט ממשיך לצמוח זו השנה השישית והופך למדיה השלישית בגודלה בעוגת הפרסום. מנתוני האיגוד ויפעת עולה, כי ההוצאות לפרסום בשנת 2007 הסתכמו ב-90 מיליון דולר, לעומת 65 מיליון דולר ב-2006 – עלייה של 38.5%. האינטרנט תופס 10% מעוגת הפרסום לעומת 8% ב-2006.



ורד בטש סמנכ"ל שיווק "הבצפר של חברות הפרסום": "לאור הדרישה לידע בתחום הן בקרב המפרסמים והן בקרב אנשים מהתחום. החלטנו לקיים השתלמות נוספת. אנו עדים לעובדה מפתיעה בה מחצית מהמשתתפים בהשתלמות היו אנשים שעובדים בתחום האינטראקטיב, מוואלה, MSN, THE MARKER, תפוז, יורם לימודים, ועוד…מסתבר שמעולם לא התקיים קורס שמרכז את החומר באופן מתודולוגי כפי שנעשה בבצפר, ולרוב האנשים למידת התחום והעשייה הייתה תוך כדי עבודה, להם ההשתלמות היא הזדמנות יוצאת דופן לבוא ולקבל את החומר באופן מאורגן, מלווה בדוגמאות."



בין הקורסים שיועברו: האינטרנט ככלי שיווקי. מנחה: תמיר יולביץ', מנכ"ל D.SAY INTERACTIVE; קהילות ותוכן גולשים. מנחה: אסף גנדלר, מנכ"ל, Dex Technologies; קריאייטיב אינטראקטיבי שיטות טכנולוגיות ושיטות קריאייטיביות להנעה לפעולה. מנחה: ינון לנדנברג, מנכ"ל e-dologic; סטטיסטיקות ומדידת אפקטיביות. מנחה: גיא שמחון מנכ"ל GRAY NTERACTIVE; ועוד.

אולי יעניין אותך

טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח