הגרנד קניון בחיפה יוצא בפעילות שיווקית ייחודית: "בוקסינג ג'ינס" (Boxing Jeans)

הגרנד קניון בחיפה יוצא בחגיגת "בוקסינג ג'ינס" (Boxing Jeans) למשך יומיים, בין התאריכים 10-11 בינואר 2007, ימים רביעי וחמישי.



לרגל ה"בוקסינג ג'ינס" יערוך הגרנד קניון קמפיין בתקציב של 100 אלף דולר הכולל 100,000 מגזינים של ה"גרנד שופינג" המפרסמים את הפעילות, קמפיין שילוט חוצות רחב היקף, קמפיין רדיו, שילוט על גבי המבנה והפצת אלפי הזמנות לפעילות למועדונים במסגרת פעילות חמישי – שישי – שבת (נוער – חיילים וסטודנטים).



רשת "קרוקר" לקחה חסות על הפעילות, במסגרתה יוצב מתחם "מוזיאוני" של ג'ינסים ברחבת האירועים, בניצוחו של המעצב הראשי של הרשת, רועי שמי.



לדברי ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון: "היות והג'ינס, הנו לבוש הצעירים האולטימטיבי, בחרנו בגרנד קניון, שהנו קניון מוביל בקרב צעירי חיפה והסביבה, ליצור אירוע ייחודי, המשלב הנאה לצעירים ולצעירים ברוחם – קניות לצד מוסיקת מועדונים של התקליטן סער משיח



להערכת סביון: ביומיים בהם יערך ה"בוקסינג ג'נס" תחול עלייה של למעלה מ- 100% במבקרי הקניון שתסתכם בכ- 40,000 איש ביום. להערכת סביון ביומיים אלו יגדל פדיון החנויות בקניון בכ- 50% בממוצע.



עוד מוסיף סביון: "הבוקסינג ג'ינס" הוא למעשה מהלך שיווקי הנמשך יומיים ומהווה הזדמנות לכל מבקרי הקניון ליהנות ממחירי מבצע חסרי תקדים על מוצר אופנה מוביל בכל מלתחה".

אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים