הגרנד קניון בחיפה יוצא בקמפיין ל"בוקסינג דיי" בסימן המונדיאל

הגרנד קניון בחיפה יוצא בקמפיין לקידום מבצע "בוקסינג דיי", מבצע הנחות של עד 70%, הכולל את כל חנויות ומותגי הקניון, העומד בסימן המונדיאל, תחת הסלוגן: "טיפול זוגי – הם במשחקים, אנחנו במבצעים". מסע הפרסום, הנאמד בכ- 300,000 ₪ , באמצעות משרד הפרסום GPS, מקבוצת "אדלר חומסקי & וורשבסקי".



הקמפיין יכלול שילוט חוצות, תשדירי רדיו, מודעות בעיתונות, דיוור ישיר ומסע קד"מ רחב היקף, באזור חיפה רבתי. כמו כן, הקמפיין יכלול, מסע פרסום דומה, שיפנה ישירות למגזר הערבי.



מבצע "בוקסינג דיי", יכלול מגוון אירועים ייחודיים לצד שידור משחקי המונדיאל על גבי מסכי ענק, ובהתאם לקונספט ייחודי זה, הופקה חוברת שתופץ ללמעלה מ- 50,000 בתי אב, שתכלול מצד אחד את לוח משדרי המונדיאל מצד אחד ומצידה השני את תוכניית התצוגות, הסדנאות והמבצעים שיערכו בימים אלו בגרנד קניון.



ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון, מסר כי: "ידוע כי בתקופות של אירועי ספורט בינלאומיים מרכזיים, זוגות ומשפחות רבות, לא יוצאים לבילוי משותף, ולכן בחרנו לצאת במסע פרסום, שידגיש את השילוב בין משחקי המונדיאל לבין מבצע "בוקסינג דיי" באופן ייחודי. כך שיהיה ברור שניתן לשלב בילויים וצפייה במשחקים".



עוד הוסיף סביון כי: "היות ומדובר בתקופה בה רבים "לא יוצאים מהבית" בחרנו במסע קד"מ רחב היקף שיגיע כמעט לכל בית אב באזור חיפה רבתי, ויציג את האפשרויות לצפייה במשחקי המונדיאל לצד אפשרויות של בידור אחרות, הפונות ברובן לקהל הנשים".



ה"בוקסינג דיי" יכלול את כלל חנויות הקניון המשווקות בן היתר כלי בית, מוצרי טקסטיל, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, אופנה, הנעלה, תכשיטים, בישום, משחקים, צעצועים, אביזרי אופנה, מוצרי פופ, מכשירי כתיבה ועוד.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים