לקראת חג החנוכה יוצא הגרנד קניון בחיפה ביריד "ריאליטי סייל", שיערך למשך יומיים, החל מה- 18/12/05 עד 19/12/05. ה"ריאליטי סייל" מהווה חלק ממבצע משותף לארבעת קניוני "ריט ישראל".
במסגרת "הריאליטי סייל" יערכו מבצעים אטרקטיביים עד 50% הנחה על כל המותגים וחנויות הקניון. המבצע כולל את חנויות הקניון המשווקות בן היתר כלי בית, מוצרי טקסטיל, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, אופנה, הנעלה, תכשיטים, בישום, משחקים, צעצועים, אביזרי אופנה, מוצרי פופ, מכשירי כתיבה ועוד.
בנוסף לכל החנויות ורשתות השיווק שישתתפו במבצע, יפתחו הגרנד קניון לרגל ה"ריאליטי סייל" דוכני מכירה בלתי שגרתיים ומתחמי מכירה מחוץ לחנויות שיציעו מגוון רחב של מוצרים במחירים אטרקטיביים.
לדברי ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון: "הריאליטי סייל יציע הנחות משמעותיות ומבצעים רשתיים לפלח שוק רחב. במסגרת הריאליטי סייל נוצרת הזדמנות לכל מבקרי הקניון ליהנות ממחירי מבצע משמעותיים וממבצעים חסרי תקדים. הנחת העבודה שלנו היא לאפשר ללקוחותינו להקדים את הקניות לקראת החג תוך שהם נהנים מיתרון משמעותי מבחינת המחיר וממגוון רחב של היצע זמין ואיכותי תחת קורת גג אחת".
עוד הוסיף סביון כי במסגרת הריאליטי סייל יערכו קמפיינים ממוקדים עבור המגזר הערבי- נוצרי והרוסי לקראת חג המולד.
לרגל פתיחת "ריאליטי סייל" יצא הגרנד קניון במסע פרסום רחב, בהשקעה של למעלה מ- 300 אלף שקלים, באמצעות משרד הפרסום "מומה פרסומאים". הקמפיין הארצי יכלול מודעות בעיתונות הכתובה (הארצית והמקומית), באתרי האינטרנט, ברדיו ובקמפיינים מגזריים ממוקדים עבור המגזר הנוצרי- ערבי והרוסי.