הגרסא החדשה של פתרון הדיוור Net.mailer הותאמה לחוק השיווק הישיר החדש


חברת Netprotek המפתחת פתרונות עסקיים מקוונים, שחררה גרסא חדשה של שירות ה- Net.mailer לשליחת דיוורים מקוונים ביעילות גבוהה. הגרסא החדשה מאפשרת שימוש אוטומטי לחלוטין במערכת, החל משלב הרישום ועד לשליחת הדיוור ואיסוף הנתונים. מדובר בגרסא הראשונה המותאמת לחוק הדיוור הישיר שעבר בקריאה שלישית בכנסת לפני שבועיים, ועומד להיכנס לתוקף בעוד כחצי שנה. על פי החוק החדש חל איסור על שליחת דבר פרסום בדואר האלקטרוני ובאמצעים אחרים ללא אישור מראש מצד הלקוח.



בנטפרוטק בחרו לא להמתין לכניסת החוק לתוקף ולשלב עדכונים הנוגעים לחוק החדש כבר בגרסא החדשה. השינויים כוללים מנגנון לביקורת על חשיפת פרטי השולח, מערכת רישום לקוחות חדשים משופרת המבטיחה את אישור הלקוח, תקנון שליחה קשיח יותר, והבהרות למשווק לאורך כל שלבי השליחה והרישום.



העדכונים הנוגעים לחוק החדש מצטרפים לשורה של שדרוגים נוספים לגרסא החדשה, כגון מערכת רישום אוטומטית לחלוטין, מאגר תבניות מעוצבות לשימוש חופשי, ודוחות סטטיסטיים נוספים. עדכונים שעיקרם לאפשר גם למשתמשים בעלי ידע מינימלי במערכות מחשוב להשתמש ביכולות השיווק החזקות של הדיוור האלקטרוני. למרות הותק היחסי שלו בעולם האינטרנט, הדיוור האלקטרוני הוא עדיין אחד מאפיקי השיווק היעילים ביותר, המשיג תוצאות גבוהות.



"החוק החדש יחזק את אפיק השיווק בדואר אלקטרוני", קובע מנחם יעקובוביץ’, מנכ"ל נטפרוטק."בזכות החוק, כמויות דואר הזבל יקטנו, ולמשווקים באמצעות הדואר האלקטרוני על פי חוק יישאר יותר מקום בתיבות הדואר של הלקוחות. מחקרים רבים מראים שאנשים מקבלים בברכה דואר אלקטרוני שיווקי הממוען על פי תחומי העניין אישיים, וכי דואר מסוג זה מביא לתוצאות מעולות עבור המשווק".



בסקר שנערך לאחרונה על ידי חברת מרקל, לבחינה של יחס הלקוחות לדואר אלקטרוני, חצי מהמשיבים ציינו כי "אינם יכולים לחיות" ללא תיבת הדואר האלקטרוני שלהם, ו- 88% ציינו כי הם בודקים דואר אלקטרוני לפחות פעם בשבוע. הסקר גילה כי לקוחות מגיבים בצורה טובה ביותר להודעות עדכון בנוגע לעסקאות או חשבונות בארגון. 41% מהמשיבים הצביעו על אישורי עסקה כסוג ההודעה שהכי כדאי להם לקרוא, ולאחריה עדכונים וחשבוניות (18%). אנשי שיווק יכולים לנצל הודעות מסוג זה כדי לקדם שירותים ומוצרים נוספים, בעיקר לאור העובדה ש- 53% מהלקוחות מוכנים לקבל הצעות נלוות להודעות אם הן רלוונטיות להם, ו- 12% מוכנים לקבל כל הצעה.


אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח