הדוגמנית והיוצרת גילי סער נבחרה כפרזנטורית של רשת תכשיטי "אבגד"


רשת תכשיטי "אבגד" יוצאת במהלך של מיתוג מחדש וכחלק מהתכנית הוחלט על בחירת פרזנטורית חדשה, הדוגמנית-שחקנית וזמרת גילי סער שנבחרה להוביל את הקמפיין בקונספט צעיר ועדכני שמציגה הרשת, שידרוג תכשיטים ואביזרים בשיטת "עשי זאת בעצמך". עבור הקמפיין תקבל סער 15,000 דולר.



הקמפיין בהשקעה כוללת של חצי מיליון ש"ח, יציג את ליין התכשיטים ואביזרי האופנה בעיצוב צעיר, עדכני וסופר מתוחכם.



הקמפיין יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות ארצית, מקומית, רוסית וערבית, מגזיני נשים, פרסום בנקודות המכירה, דיוור ישיר ויחסי ציבור.



אפרים ברקול, מנכ"ל אבגד: "כחלק מתהליך מיתוג מחדש שעוברת הרשת, בימים אלה אנו יוצאים עם קמפיין חדש וצעיר שיציג תחום פעילות עיקרי באבגד – שדרוג תכשיטים ואביזרי אופנה. הפרזנטורית החדשה שנבחרה לייצג את הרשת, גילי סער ידועה בטעמה האופנתי המשובח, מייצגת טרנדיות וחדשנות ועל כן מתאימה לצרכי המיתוג והפרסום בארץ".


אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים