שיתוף הפעולה עלה כצורך בחברת הדיה, לאחר שזו החליטה לבחון את שילובן של תוכנות לניהול מדיה דיגיטאלית, בפעילות החברה. הנהלת החברה בחרה בתוכנה החדשנית לניהול מדיה דיגיטאלית מבית Cisco העולמית, בין היתר משום שהתוכנה מספקת מענה מושלם, אפשרויות ניהול רחבות והתאמת ממשק העבודה לצרכים מתקדמים לפרסום בנקודת המכירה.
התוכנה תסייע לקידומן והפעלתן של שיטות מכר חדישות בישראל. בין היתר תוצג מלצרית וירטואלית, קופה פרללית ומכר מוצרים תוך יצירת תשלום וטרנזקציות מכירה דרך מחשבי הרשת.
לצורך הפעלת המיזם חתמה חברת הדיה על הסכם אסטרטגי עם חברת הענק VERIFON.
את הקמת המיזם ופריסתו תבצע הדיה בשיתוף עם חברת Taldor, שהינה מהמשווקת הבכירות של ציוד Cisco ולאחרונה הוכנסו לתמונה גם המרכזיות לניהול מדיה דיגיטליות של חברת Cisco בישראל Taldor.
"מדובר בצעד חסר תקדים שיאפשר לראשונה למשווקים בישראל לנצל את המדיה הדיגיטאלית בנקודת המכירה בצורה מקסימאלית ובאופן שלא היה מוכר לנו בארץ עד היום", אומר עופר גל, מנכ"ל הדיה.
כתשתית לכניסה לשוק המדיה הדיגיטאלית, מוקם בימים אלו במשרדי הדיה בפתח תקווה אולפן מקצועי יחיד מסוגו בארץ בשיתוף עם חברת "QualiTV". האולפן ישמש את תשתית ניהול המדיה הדיגיטאלית עבור לקוחות מסחריים רבים בו זמנית. המדיה הדיגיטאלית תיושם במגוון רחב של ערוצים בתחום ה-Retail וניהול האולפן יאפשר שליטה במסרים פרסומיים רבים במאות נקודות מכירה בטווח זמן קצר הקרוב לזמן אמת.