לאחר תקופה ארוכה ללא זכיין פרסום ברכבת ישראל זכתה לאחרונה הדיה שילוט חוצות במכרז לניהול מערך הפרסום ברכבת ישראל לשנתיים הקרובות. הדיה שילוט חוצות תשקיע כ- 5 מיליון שקל בפלטפורמות פרסומיות, במשך תקופת הפעלת אמצעי הפרסום ברכבת ישראל. סכום זה כולל את דמי הזכיון. הפרסום ברכבת כולל כ 1800 פני פרסום , פוסטרים, בילבורדים, תחנות אוטובוס, שלטים באולמות כניסה ויציאה מהרכבת ופרסום במנהרות בין הרציפים. לרכבת ישראל כ- 56 תחנות ברחבי הארץ ועד סוף 2016 צפויה לפתוח תחנות נוספות, המעבירות כ- 60 מיליון נוסעים. הדיה שילוט חוצות מפעילה שלטי ענק באיילון לדוגמת בית אגד
איילון, ניהול פרסום בחניוני גינדי ועוד.
לדברי מתן גל מנכל הדיה שילוט חוצות:
"כמות הנוסעים חסרת התקדים של כ 60 מליון נוסעים בשנה מהווה פלטפורמה משמעותית מאוד עבור לקוחותינו ומאפשרת להם נגיעה בקהל לקוחות אסטרטגי. אנחנו שמחים על ההזדמנות שנפלה בחלקנו לשוב ולהיות זכיין הפרסום ברכבת ישראל. נשקיע את כל המשאבים הנדרשים בכדי להעניק למפרסמים ולקהל הנוסעים חוויה פרסומית ברמה הגבוה ביותר"