הדס גולדשטיין:"כתבה טובה יכולה לא להתייחס כלל למותג עצמו"

בפאנל פרסום ושיווק בועידת הדיגיטל של דה מרקר, אמרה הדס גולדשטיין מנכ"לית ומייסדת און לייף התייחסה לנושא של תוכן שיווקי: "מלכתחילה העובדה שאון לייף הצליחה להגיע לכמות אדירה של נשים זה בגלל התוכן. למה שעיתונאיות יודעות לעשות את החיבור לגולשות, לא יידעו לעשות את החיבור גם למוצר. כתבה טובה יכולה לא להתייחס כלל למותג עצמו, אלא רק לערכים שהוא מייצג".



עידו ירושלמי מנהל אזור באאוטבריין הוסיף: "אנחנו מקדישים המון מאמצים לשמור את האמון של הגולשים. הרבה פעמים גופים לא עושים את זה בצורה טובה".



בנושא אחר אמר אורי רוזן, מנכ"ל ועורך ראשי של מאקו אמר בפאנל: "ישראל היא המדינה היחידה שלא מעבירה תכנים אחד לשני. כל אחד מחרים אחד את השני. מאקו הורידו את החרם. חלפה שנה אבל הצעת השלום לא נענתה".



הועידה עסקה בהרחבה בתחום הארנק הדיגיטלי. עירית מנדלסון, מנהלת מחלקת חות"ם בבנק ישראל: "אנחנו סימנו שני נושאים שאליהם התחום הולך: ההמחאה הדיגיטלית והנושא השני זה הארנק הדיגיטלי. אנחנו דואגים האמצעים האלה יהיו יעילים ובטוחים".



יוני גרייפמן, מנכ"ל אובר ישראל אמר בוועידה: "היום יש מחסום לאנשים לתת פרטי תשלום לאפליקציה, ויש מוצרים שבנויים על מסה. נגיד באובר זה בנוי על מסה של אנשים שיהיו באפליקציה, ושאין מספיק אנשים זה לא מספיק יעיל. בעוד שנתיים אחרי שנעבור מחסום פסיכולוגי זה מאוד יעזור".



לילך בר-דוד, סמנכ"ל סמנכ"ל פיתוח עיסקי ואסטרטגיה בלאומי קארד: "עדיין אי אפשר לצאת מהבית בלי כרטיס אשראי הפלסטיק, אבל יחד עם זאת יש שיפור אדיר לשירות במובייל. זה יהיה עולם רחב יותר משימוש באפליקציות".

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח