ההזדמנות הגדולה של עמוד "אודות החברה"

ההזדמנות הגדולה של עמוד "אודות החברה"
הבעיה הגדולה בתחום האינטרנט היא האנונימיות ויש אומרים הניכור שקיים ביחסים שבין המוכר והקונה. כאשר נכנס הקונה "לחנות שלך" אין למעשה איש מכירות שמקדם את פניו לשלום, יחייך אליו וסייע לו למצוא את מבוקשו. למעשה כמעט בלתי אפשרי לבנות יחסי אמון בזמן המפגש הקצר של ביקור גולש אנונימי באתר שלנו. מול האתגר הזה צריך להתמודד בצורה שונה ואף מרחיקת לכת – להיות מוכנים לחשוף את המבקר באתר אל מאחרי הקלעים של החברה ככל שניתן. שבירת האנונימיות באופן חד צדדי על ידי המוכר היא הדרך היחידה לקדם יחסי אמון הדרושים לקידום כל התקשרות עסקית בין אנשים. ההזדמנות הגדולה שניתנת לנו לרכוש את אמון הגולש היא להכיר לו את "מאחרי הקלעים של החברה" באמצעות עמוד "אודות החברה".


הקסם של האינטרנט הוא היכולת לחפש מידע ולשוטט בכל אתר שנרצה תוך שימוש בהגנה "וירטואלית" שמקנה לגולש הנכנס לאתר אנונימיות מלאה. האנונימיות פועלת לשני הכיוונים. אתר אינטרנט מאפשר לחברה קטנה להדמות לחברה גדולה עם מוצרים רבים ולהיפך. מצב זה מעורר אצל כולנו חשדנות טבעית כאשר אנחנו נכנסים לאתרים מפוארים של חברות שמעולם לא שמענו עליהם, ולא מעט לגלוג כאשר אנחנו נכנסים לאתרים של חברות מובילות שאתר האינטרנט שהם נראה כמו חורבה.



הרצון לכוון את הגולש לכיוון המוצרים והשירותים באתר מהר ככל האפשר, לפני שהוא יעבור לאתר הבא, מחמיץ את ההזדמנות האמיתית.



מציצנות ברישיון


מרבית האנשים סקרנים לגלות ולשמוע מיהם האנשים מאחרי הקלעים לא פחות מאשר להיחשף לתמונות של מוצרים שהם ראו בכל האתרים של המתחרים. כל מי שלא חווה ביקור בבלוגים לא נחשף לעניין האמיתי באינטרנט – מציצנות ברישיון . מומלץ לבקר ב :https://www.tapuz.co.il/blog) ). התופעה המדהימה הזו של חשיפה עצמית תחת המסתור הווירטואלי שמתאפשר לצופה מחייבת תשומת לב מיוחדת. הסקרנות לקרוא על אנשים ולראות אותם (להציץ ליתר דיוק) בתמונות ובצילומי ווידאו שלהם במהלך חייהם הרגילים, תוך שמירה על אנונימיות מוחלטת של המתבונן, מושכת תנועה עצומה של גולשים לעמודים הפרטיים שמנוהלים בבלוגים. אין ספק שתופעה זו ניתן וצריך ליישם בצורה חכמה גם באתרים של חברות מסחריות.



ההזדמנות הגדולה לגילוי אמפטיה – עמוד אודות

כאשר הלקוח נכנס לעמוד אודות החברה הוא נותן לך רשות לספר לו על החברה שלך. זה אומר שהוא סקרן לגביך. זה לא אומר שאתה יכול לספר את מה שאתה רוצה ולהלאות אותו בסיפורים אנמיים על המוצרים של החברה שלך. זה אומר שאתה צריך לספר מה שמעניין אותו. אם הוא ירצה מידע נוסף הוא ידע איך לבקש אותו.


להלן מספר נקודות שכדי להתמקד בהן :



  1. מה הסיפור שלך?פרופיל חברה אנמי הוא ממש out!– הפיתוי לקחת את פרופיל החברה ו"לתקוע" אותו בעמוד אודות החברה קיים בכל אתר. זה לא המקום לספר על מוצרים זה המקום לספר על אנשים. יש מספיק מקום באתר כדי להבליט את המוצרים והשירותים שלכם. את הגולש מעניין לדעת כיצד נוסדה החברה? מאיפה היא התחילה ? לאן היא רוצה להגיע? מי האנשים שעומדים מאחרי החברה? מדוע אתם עושים את מה שאתם עושים? מהם הערכים שלכם? מיהם הגופים שאתם עובדים איתם ומשתפים איתם פעולה?
  2. שאלות נפוצות בכל יום מתקיימות מספר לא מועט של פניות לחברה שלכם, ע"י לקוחות וספקים אל עובדי החברה. כדאי לברר ולסכם את השאלות הנפוצות ביותר שהם נשאלים – ולתת לשאלות האלו מענה גם בעמוד אודות, רוב הסיכויים שתגדילו מאד את אחוזי ההמרה של הגולשים באתר ההופכים ממתעניינים פסיביים – לפניות לקבלת למידע נוסף/הזמנה.
  3. האם לשים תמונות של מנהלים ועובדים בעמוד אודות? לא מומלץ – חובה! רקע אישי ותמונות של מנהלים ועובדים- המינימום הנדרש הוא הצגה של המנהלים הבכירים של החברה בתמונות. הדבר בולט במיוחד בעסקים קטנים שהאנשים הם החברה עצמה.
  4. האם כיף לעבוד פה? – הגולש המבקר יכול להיות לקוח, מחפש עבודה, או משקיע ושותף עיסקי פוטנציאלי. לכל האנשים האלו חשוב לדעת שיש לך מוצרים ושירותים טובים ואיכותיים, אבל לא פחות חשוב לדעת שלמי שעומד מאחורי האתר ויכול להיות שותף עסקי או מעסיק יש חדוות עשייה וזה ארגון שכיף לעבוד איתו. על כן מומלץ לפרסם תמונות מהווי החברה, יום כיף לעובדים, ימי הדרכה, פעילות למען הקהילה וכו.
  5. ביקור וירטואלי בחברה – תן ללקוחות לראות איך נראה הארגון שלך מבפנים. ארגונים רבים נוהגים להראות תמונות של מחלקות הייצור והלוגיסטיקה בארגון. מה בנוגע לתמונות של המשרדים, תמונות של צוות השיווק? צוות משאבי אנוש? צוות אנשי המכירות במהלך תערוכה? שימוש בתמונות אותנטיות של העובדים יסייע לשדר גם לעובדים תחושה שהארגון גאה בהם ולא מחביא אותם. יש ארגונים שאפילו מוכנים לשים webcam המשדר בשידור חי מהחברה. אז אולי זה מהפכני מידי עבור חלק מהחברות, אבל אין ספק שזה הכיוון – להיות מוכן לחשוף ככל שניתן את מה שקורה מאחרי הקלעים ובזמן אמת.
  6. וידאו. וידאו. וידאו – טכנולוגיית השידור בוידאו זמינה כיום לכל דורש ובמחירים זולים. כל חברה יכולה להרשות לעצמה להקליט את האירועים אותה היא מקיימת (תערוכות/ ימי עיון/ הרצאות/ פעילות קד"ם/ שיחות ועידה עם משקיעים ואנליסטים) ולשדר אותה בשידור חי (https://www.webby-casting.net) או כקובץ להורדה. אין ספק שמעבר לגימיק, זה הופך את האתר למקור מידע חי שונה וייחודי.

לסיכום


עמוד "אודות החברה" הוא הזדמנות מצוינת להתחלה של קשר עם לקוחות חברים. זו ההזדמנות ליצור קשר אנושי (לרבות תמונות של אנשי החברה) מעבר למידע טכני יבש. זו ההזדמנות להפוך ניכור טכנולוגי לקרבה אינטימית וייחודית.



* הכותב הינו מנכ"ל חברת דרימוויו המתמחה בבניית אתרי אינטרנט מתקדמים. www.dreamview.co.il

אולי יעניין אותך

שיווק דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח