ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת לרבעון הרביעי של 2015 על מהלכי ההשקה של: HOT עבור HOT multi, ישראכרט ו-google עבור Shopping IL, קופת חולים לאומית – מהפכת השקיפות ו-AIG – אפי מורה לנהיגה.
לגבי מהפכת השקיפות של לאומית, כתבו השופטים: "בעולם בו 88% מהצרכנים מסתמכים על חוות דעת והמלצות ברשת, ולא מאמינים למה שמותגים וארגונים מספרים להם, הבינו בקופת חולים לאומית שיש צורך בפניה שונה אל הצרכנים מהזן החדש. כבר לא נכון להציג עובדות, אלא לשאול את הלקוחות מה בדיוק הם חושבים על לאומית כקופה, ובכך לשפר את מה שלקוי ולעודד את מה שראוי. בלאומית לקחו צעד קדימה את אמנת השירות שלהם, והשיקו את מהפכת השקיפות, במסגרתה הושק לראשונה בישראל אתר ייעודי המפרסם את ציוני שביעות הרצון של למעלה מ-18 אלף לקוחות הקופה. לאומית לא סיננה ציונים מאכזבים או טובים פחות, כחלק מגישת השקיפות. כל גולש נחשף לציון האמיתי שקיבל כל סניף, כולל פירוט ציונים על השירותים השונים שמוצעים בקופה. מהפיכת השקיפות סחפה אחריה את חברי הקופה שנכנסו בהמוניהם לאתר החדש, את המתחרות שהתחילו לאמץ את "שפת השקיפות" ובאה לידי ביטוי בגידול משמעותי בגיוס חברים לקופה".
לגבי AIG צוין כי ההשקה רשמה תוצאות עסקיות ותדמיתיות מעולות, כשנרשמה עלייה של למעלה מ-20% בפניות לחברה לעומת התקופה המקבילה אשתקד, ו-40% מהפוליסות נמכרות עם מערכת ה-SAFE DRIVE, נתון שמעיד על אימוץ האג'נדה מצד הצרכן.