הוגו בוס ומגזין בלייזר חתמו הסכם שת"פ שיווקי לרגל השקת בושם חדש: HUGO Energise.במסגרת השת"פ יצורפו ל- 65,000 גיליונות יום ההולדת של בלייזר באוגוסט, מפות של ת"א עם הקו האדום של הוגו אנרג'ייז המסמן את המקומות החמים בעיר, בצירוף כרטיס "הוגו אנרג'ייז" המעניק הטבות בלעדיות למקומות החמים בעיר.
את מפת הוגו בוס בבלייזר ילווה קמפיין טיזרים שיגובה בסטריפים במגזין ובפרסום באתר של בלייזר באינטרנט בוואלה, נענע, ONE ולילה. הטיזרים באופי הקמפיין ילוו בהסברים לגברים מדוע כדאי לו לקנות את הוגו אנרג'ייז החדש.
נגה וימן, מנהלת השיווק של חטיבת הבישום של דיפלומט, מוסרת כי: "ירחון בלייזר נמצא מתאים מבחינת קהל המטרה של בשמי הוגו בוס והפלטפורמה מאפשרת חשיפה הוליסטית בכמה רבדים: מפת העיר, כרטיס הטבות, סטריפים וטיזרים באינטרנט. קהל היעד של בלייזר מתאים לקונספט של הוגו בוס שמתאר גבר חצוף, נועז, אורבני ובולט בשטח…בהשארת הקו האדום שבבקבוק הבושם, שהינו הקו האדום החוצה את העיר… "