הודיס מנצלת את מעמדה החדש של בר רפאלי לקמפיין חורף

רשת אופנת הבייסיק HOODIES יוצאת בקמפיין חדש המציג את קולקציית החורף החדשה, כולל סרטון פרסומת שיעלה בטלוויזיה ושלטי חוצות בכל רחבי הארץ. הסרטון מציג את קולקציית החורף של רשת HOODIES באופן פארודי מלא הומור המאפיין את המותג. בפרסומת מוצגת פרזנטורית הרשת והאמא הטרייה בר רפאלי.



את סרטון הפרסומת החדש, יצרו סוכנות הפרסום Awesome Creative בשיתוף במאי הפרסומות גיא שגיא.


עלות הקמפיין העולה עומדת על סכום של כ-5 מיליון ₪.




כשהיא מצליחה לתמרן בין היותה אמא לבין קריירת הדוגמנות המצליחה אשר בנתה. בסרטון נעשה שימוש במספר דמויות של אנשים מוכרים בתעשיית האופנה, כגון אנה ווינטור העורכת המיתולוגית של הווג האמריקאי, מעצב השיער המוביל מיקי בוגנים, ציפי רפאלי ועוד כקריצה הומוריסטית המאפיינת את רשת HOODIES.



במהלך הסרטון ניתן לראות את רפאלי צועדת על מסלול בזמן שסבתא ציפי שומרת על נכדתה ליב ובזכות קולקציית החורף של HOODIES רפאלי מצליחה בקלילות להיראות במראה עוצר נשימה.




אורן בר-גיל סמנכ"ל השיווק בחברת HOODIES: "אנו גאים להשיק קמפיין יוצא דופן שמצליח להעביר את קולקציית החורף החדשה ברוח ההומוריסטית והבועטת של המותג, תוך הצגת האירועים האישיים והמשמחים של פרנזטורית הרשת, בר רפאלי . כרשת אופנה הפונה לכלל האוכלוסייה , אנו מציעים מבחר רחב של פריטים אופנתיים וממשיכים לקדם את המסר של המותג כי ניתן להיראות אופנתיים ובמקביל להרגיש בנוח. בייסיק הינה נישה שהולכת ומתחזקת. בהשראת הטרנדים העכשוויים של עולם האופנה העיצובים של קולקציית החורף מוכיחים כי אופנת בייסיק אינה שייכת רק לשעות הפנאי, אלא שזורה בכל שעות היום שלנו."

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח