הוכרזו הזוכים בפרסי BRAVO על הצטיינות בשירות

בנק מזרחי-טפחות, ניופאן, מכבי שירותי בריאות, תדיראן,
WOLT ואיקאה הם בין הזוכים של פרסי ההצטיינות בשירות של BRAVO לשנת
2021. הפרס הוענק ל-35 חברות ומותגים בעקבות מחקר לקוחות ענק, שנערך בקרב אלפי
ישראליות וישראלים, שדירגו ובחרו בכל תחום את נותני השירות המצטיינים ביותר.


נבחרת המצטיינים בשירות נקבעה במחקר שערך מכון
המחקר הבינלאומי 'קנטאר' במאי 2021 בקרב אלפי צרכנים ולקוחות ישראלים. החברות
המתמודדות לא נדרשו להגיש מועמדות או לשלם על ההשתתפות במחקר.

מכון המחקר איתר בכל תחום לקוחות, שקיבלו שירות
בפועל בשנה האחרונה ושאל אותם האם הם היו שבעי רצון מהשירות שקיבלו והאם הם
ממליצים עליו.

פרס ההצטיינות בשירות הוענק בכל תחום לנותן
השירות, ששיעור הלקוחות שהיו מרוצים ממנו ושהמליצו עליו היה הגבוה ביותר. בתחומים,
שבהם שיעור הלקוחות המרוצים היה נמוך מ-80% לא הוכרז זוכה.

בשנים האחרונות, הלקוחות הישראלים דורשים לקבל
שירות איכותי ומקצועי יותר וליהנות מחוויית שירות טובה יותר. בנוסף, חברות
וארגונים מבינים, ששירות מקצועי תורם לא רק לחיזוק הנאמנות של לקוחות קיימים אלא
גם לגיוס לקוחות חדשים.


"מטרת פרסי ההצטיינות של BRAVO היא
לעודד שירות מצוין ולתת הכרה והוקרה לחברות ששמות את נושא השירות בלב הפעילות
העסקית שלהן", מסבירים אתי עמיעד וערן יסעור, מנכ"לים משותפים ומבעלי
חברת
BRAVO,
שיזמה ומימנה את המחקר. "הייחוד של הפרסים היא העובדה, שהם מבוססים ב-100% על
שביעות הרצון מחוויית השירות שהישראלים קיבלו בשנה האחרונה. אנחנו מאמינים, שפרסום
רשימת נותני השירות המצטיינים בישראל תעודד מצוינות בשירות, תשים את נושא השירות
בלב הפעילות העסקית של החברות בישראל, והתוצאה תהיה שהציבור בישראל יקבל שירות טוב
יותר ויהנה מחוויית לקוח משופרת".


את
פרסי ההצטיינות בשירות יזמה ומארגנת קבוצת
BRAVO, שמקדמת חברות, מותגים
ואנשים, שהפגינו מצוינות יוצאת דופן בתחומם; מעודדת הצטיינות, חדשנות ושירותיות;
ומאפשרת למידה והעשרה למנהלים.

בנוסף לפרסי
ההצטיינות בשירות, קבוצת
BRAVO מנהלת את מועדון ה-Superbrands
שחברים בו המנכ"לים והסמנכ"לים של מותגי העל של ישראל, מארגנת את פרסי
החדשנות של
BRAVO ומפיקה את מפגשי ההעשרה וההשראה של ה-BRAVO Club.

והזוכים
הם…

הכירו את 35 הזוכים בפרסי השירות של ישראל לשנת
2021

שם קטגוריה

החברה המצטיינת

קופות חולים

מכבי

סלולר

רמי לוי
תקשורת

טלוויזיה רב ערוצית

yes

מזגנים

תדיראן

רהיטים ועיצוב הבית

IKEA

בנקים

הבינלאומי

משכנתאות

מזרחי טפחות

קרנות פנסיה

אלטשולר שחם

קופות גמל

מור

כרטיסי אשראי

קבוצת ישראכרט

חברות ביטוח

ליברה

רשתות מזון

יוחננוף

שירות למוצרי חשמל

ניופאן

רשתות מוצרי חשמל

אבי סופר

יצרניות מחשבים

לנובו

חנויות סלולר

סאמסונג מובייל

קבוצות קניונים

מרכזי BIG

יבואניות רכב

מכשירי תנועה

ברי מים

שטראוס מים

משלוחים בינלאומיים

UPS

תחנות דלק

דור אלון

חברות לאספקת גז

פזגז

משלוחי אוכל

WOLT

חנויות נוחות

אלונית

אפליקציות למוניות

gett

אפליקציות חנייה

פאנגו

חנויות מחשבים

Ivory

רשתות ספרים

צומת ספרים

רשתות לתינוקות

בייבי סטאר

דלתות

פנדור

אתרי קניות אופנה

גולף

מחלקות יולדות

מעייני הישועה

רשתות מטבחים

אביבי

אתרי דילים

Groo

אתרי קניות

Last Price

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח