חברת הולנדיה, המרכז להנדסת השינה, עולה בימים אלו בקמפיין פרסום להשקת שיטת ה- Dream Deal , שעתידה לשנות את תרבות השינה בישראל.
במרכז הקמפיין שיטת Dream Deal , שאותה הגה אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה. מדובר בעסקת חלומות שאמורה לתת מענה לכל אותם לקוחות המבקשים לרכוש מערכות שינה איכותיות של הולנדיה אך לעיתים דוחים את הרכישה למועד שבו יתאפשר להם מבחינה כספית, ובכך להגשים את חלומותיהם. השיטה כוללת פריסה נוחה של 60 תשלומים של סכומים קטנים בתוספת תשלום מקדמה ותשלום אחרון שגם הם ניתנים לפריסה.
השקת שיטת Dream Deal תלווה בקמפיין פרסום נרחב בטלוויזיה וברדיו בהובלתה של ג. יפית וכן בעיתונות הכלכלית ובעיתונות היומית וברשתות החברתיות כולל פייסבוק ויוטיוב. הקמפיין יעלה לאוויר ב- 2.3.2016 ועלותו נאמדת בכ- 2 מיליון ₪