הום סנטר משיקה רשת חדשה למוצרי רכב בשם solo.


לפני למעלה משנה החליט אורי וינקלר, מיבואני חלפי הרכב הגדולים והוותיקים בישראל ובעלי חברת Autoworks, לפתוח את התחרות בשוק מוצרי הרכב בישראל. על מנת להציע פריסה ארצית וכוח שירותי חזק, חברה Solo לרשת הום סנטר, מהרשתות הגדולות בישראל, וביחד מכריזות היום השתיים על פתיחת התחרות בענף מוצרי הרכב עם השקת הרשת שתציע חווית קנייה אחרת, כשאמינות היא נר לרגליה.



עד היום עולם הרכב הרגיש כאילו שייך רק למקצוענים, חובבי התחום וכאלה ש"יודעים".



בשלב הראשון מושקים 28 סניפים של Solo בתוך סניפי הום סנטר בפריסה ארצית, מקריית שמונה ועד אילת. בשני סניפי הדגל של הרשת, בשפיים ובקריית חיים מופעלים גם מרכזי התקנות ופנצ'רייה וניתן יהיה להחליף בהם נורות, צמיגים, מצברים ולהתקין ציוד נוסף לרכב כגון מערכות שמע ומולטימדיה. עד סוף השנה יוקמו בעוד שלושה סניפים נבחרים מרכזי התקנות ופנצ'ריות מתקדמים.



בעלי Solo, אורי וינקלר: "לאחר עשרות שנות ניסיון בשוק הרכב קיבלנו החלטה להנגיש את הידע והמקצועיות הבלתי מתפשרת שלנו לצרכני הקצה. Solo פותחת תחרות. היא מביאה לציבור הרחב מגוון של מוצרים לרכב מהמובילים בעולם. הייבוא הישיר של מרבית המוצרים שמוצעים אצלנו, מבטיח לצרכן גם איכות גבוהה וגם מחיר מצוין".

אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג