הונדה מעלה קמפיין אינטרנט. הקריאייטיב-"ביוטי גאראג'"

הונדה עולה בקמפיין אינטרנט לג'יפ העירוני הונדה CR-V החדש, כמהלך שיווקי הנלווה לקמפיין המרכזי של לג'יפ החדש. הקמפיין שיעלה במספר אתרים למשך שבועיים, הופק באמצעות מקאן דיגיטל והיקף ההשקעה בו נאמד בכ- 200,000 ₪.



הקמפיין, אותו תוביל הדוגמנית לינוי רייך, מזמין את הגולשים לביקור במכון היופי של הונדה CRV בו הם יוכלו ללמוד כיצד לטפל בג'יפ המפונק. במסגרת הקמפיין הוקם ה"ביוטי גאראג'" – מכון יופי מהודר בו מתבצעים טיפולי היופי לג'יפ המפונק – הדור השלישי של ה- CRV.



לטובת הקמפיין הופקו סרטוני ווידאו אינטראקטיביים שמאפשרים לגולש לנווט עצמאית בין הפינוקים השונים ולצפות כל פעם בשרון (מנהלת הספא) והעובדות שלה, המפנקות את הג'יפ שלהן.


אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים