הונדה עולה בקמפיין אינטרנט לג'יפ העירוני הונדה CR-V החדש, כמהלך שיווקי הנלווה לקמפיין המרכזי של לג'יפ החדש. הקמפיין שיעלה במספר אתרים למשך שבועיים, הופק באמצעות מקאן דיגיטל והיקף ההשקעה בו נאמד בכ- 200,000 ₪.
הקמפיין, אותו תוביל הדוגמנית לינוי רייך, מזמין את הגולשים לביקור במכון היופי של הונדה CRV בו הם יוכלו ללמוד כיצד לטפל בג'יפ המפונק. במסגרת הקמפיין הוקם ה"ביוטי גאראג'" – מכון יופי מהודר בו מתבצעים טיפולי היופי לג'יפ המפונק – הדור השלישי של ה- CRV.
לטובת הקמפיין הופקו סרטוני ווידאו אינטראקטיביים שמאפשרים לגולש לנווט עצמאית בין הפינוקים השונים ולצפות כל פעם בשרון (מנהלת הספא) והעובדות שלה, המפנקות את הג'יפ שלהן.