הונדה בקמפיין השקה לסיוויק ההיברידית במסגרתו תבחר "המשפחה הירוקה של הונדה".
לצורך הקמפיין, מותקנו 4 רכבי סיוויק היברידית במצלמות דיגיטאליות. הרכבים יחולקו לכ-40 משפחות, כל משפחה תקבל רכב למשך יומיים, במהלכן יבצעו נסיעת מבחן הכוללת טיול משפחתי ברחבי הארץ. המצלמות המותקנות ברכב יתעדו את הנסיעה, ואת החוויות של המשפחה בזמן הנסיעה.
מהונדה ישראל נמסר כי כל הסרטים המצולמים יועלו לאתר אינטרנט ייעודי שהוקם לטובת הקמפיין כך שגולשי האינטרנט יוזמנו לצפות בסרטוני הווידאו ולהצביע עבור המשפחה עם הסרטים הטובים ביותר. המשפחה שתזכה במירב הקולות- תזכה ברכב סיוויק היבריד חדש מתנה.
יריית הפתיחה של הקמפיין הינה בתהליך הרשמה- שבו יבחרו המשפחות. בשלב הזה יעלה גם קמפיין טלוויזיוני ואינטרנטי. בהמשך יוזמנו הגולשים להיכנס לצפות בסרטים ולהצביע עבור המשפחה הזוכה.
היקף תקציב – כ-4 מיליון ₪ והוא ימשך בסה"כ כ-4 שבועות
עוזי גונן, מנהל השיווק והמכירות בהונדה מסר כי "זהו קמפיין ראשון מסוגו המייצר אינטראקציה אמיתית בין הרכב לנהגים, ובין נסיעות המבחן המצולמות לגולשי האינטרנט – מה שמייצר חווית מותג מקיפה ורבת מימדים. לא עוד כתבי שטח מקצועיים שלוקחים את הרכב לנסיעת מבחן "רגילה", אלה משפחות אמיתיות הופכות להיות עיתונאיות הרכב עבור שאר הצרכנים המתעניינים".