הוניגמן קידס משיקה קולקציה בשיתוף המותג בזוקה

לאור הצלחת הקולקציה המיוחדת עם בני הנוער שנמכרה ברשת האופנה TNT, בחרה רשת האופנה לילדים "הוניגמן קידס" לחבור לקבוצת שטראוס ויחד להשיק קולקציה לבנים ובנות צבעונית ומגוונת שמביאה לידי ביטוי את המותג בזוקה הנחשב לחלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית.



הוניגמן קידס הינו מותג אופנה מוביל שמחובר באופן ישיר לילדים ומציעה פריטים טרנדיים וצבעוניים, ועל כן נעשתה הבחירה הטבעית במותג בזוקה.



הפריטים בקולקציה מעוצבים על פי הערכים שמזוהים עם המותג ביניהם: בדיחות הקרש, עתידות, בלונים גדולים וורודים וכמובן ג'ו וחבורתו.



לדברי מורן זר-קצנשטיין, סמנכ"לית שיווק קבוצת הוניגמן: "אנו שמחים להמשיך ולשתף פעולה עם המותג הקלאסי והמצליח בזוקה. המותג בזוקה תואם את ערכי המותג הוניגמן קידס בשמחת החיים שלו, החיבור לילדים והקסם הנצחי שנשאר רלוונטי לאורך שנים. הקולקציה תעניק ללקוחותינו הזדמנות לחוויית קנייה בלעדית, אופנתית ובמחירים נגישים".



הקולקציה מורכבת מ- 10 פריטים: 5 בנים ו-5 בנות כאשר לבנות מוצעות שמלות וחולצות T ולבנים מוצעות חליפות של מכנס וחולצה. הקולקציה תושק במחיר 49.90₪ לבנים, 59.90 ₪ לבנות


אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג