שוקי גוטמן, מנכ"ל 'מרקם תקשורת' המתמחה במיתוג אישי ופיתוח קשרים אסטרטגיים משיק בימים אלה את 'הקוביה הישראלית' – בית תקשורת שיווקית בתחום הנדל"ן והבנייה.
'הקוביה הישראלית' תעמיד לרשות חברות ומומחים מתחום הנדל"ן והבנייה מענה משולב של יחסי ציבור, פרסום, מיתוג אישי, ייעוץ בניהול לקוחות ופיתוח קשרים אסטרטגים. בנוסף, תפעיל 'הקוביה הישראלית' מועדון נטוורקינג שיצור תהליך עבודה ייחודי של למידה משותפת והפניית עבודות ומידע באופן הדדי" אומר גוטמן ומוסיף כי המומחים וחברות הנדל"ן החברים ב'קוביה הישראלית' יוזמנו לחתום על אמנת שירות.
גוטמן מוסר כי ענף הנדל"ן והבנייה בישראל רווי חברות ובעלי מקצוע ונותר חסון גם בעת המשבר הכלכלי. "מיתוג השירותים והמוצרים בתחום משמעותי ביותר על מנת לקדם אותם ולהבליט את ייחודם ויתרונם" אומר גוטמן ומוסיף כי לתקשורת השיווקית יש תפקיד משמעותי מאד בהצלחת פרויקטים נדל"נים וקידום עסקים בתחום.