לוח זה וזה שהושק השבוע בהשקעה של 3 מיליון ₪, עושה בתחומי הרכב, הנדל"ן ומוצרי יד שניה בדיוק את מה שעשה Alljobs בתחום הדרושים: איסוף כל המודעות מכל הלוחות בישראל, למקום אחד ובממשק אחד, לטובת הגולשים.
מעתה ניתן לרכז את כל החיפושים תחת משתמש אחד, באתר אחד.
אתר זה וזה ניתן כשירות חינם לגולשים, ומאפשר להם להפוך את חוויית החיפוש לנוחה, יעילה, מהירה ופשוטה.
בנוסף מבצע אתר "זה וזה" סינון וטיוב של המודעות:
- הורדת מודעות כפולות שמופיעות מספר פעמים באותו אתר עצמו – למשל, באתר יד2 מודעות רבות משוכפלות על ידי הנהלת האתר, ומופיעות 5,6,7 פעמים ואף יותר. דבר זה נפוץ גם בלוח ווין ווין.
- הורדת מודעות שאין בהן טלפון ליצירת קשר עם המוכר – בעיה שחוזרת על עצמה בכל הלוחות, ובמיוחד בלוח ווין ווין ובלוח הומלס.
- הורדת מודעות ללא מידע בסיסי מינימלי – לדוגמא: מודעות רכב ללא שם יצרן וללא דגם – בעייה שכיחה בלוח הומלס.
- הוספת פרטים קריטיים שחסרים במודעות המקוריות – לדוגמא: באתר ווין ווין, בעת חיפוש רכב באזור הצפון מתקבלות כל המודעות של אזור הצפון, מבלי לדעת אם הרכב מוצע למכירה בחיפה או בקרית שמונה.
כמו כן הושם דגש רב על עיצוב חדשני, נקי ונעים של האתר החדש, כדי שלגולשים יהיה חיפוש לא רק יעיל – אלא גם מהנה.
פיצ'רים ייחודיים לדוגמא:
- בחירה מרובה – אפשרות לבצע חיפוש מספר ערכים בפעם אחת. לדוגמא: חיפוש של חמישה יצרני רכב שונים בחיפוש אחד.
- קאונטר אונליין המתעדכן תוך כדי חיפוש – קבלת אינדיקציה מיידית על כמות התוצאות הצפויות – כבר במהלך החיפוש עצמו.
- חיפושים אחרונים – שמירה אוטומטית של החיפושים הקודמים שביצע הגולש, ללא צורך ברישום או זיהוי.
אורית אורן, מנהלת אתר "זה וזה", אומרת: "כבר שנים ארוכות התחושה בתחום הלוחות המקוונים בארץ היא, שאף אחד מהגופים עוד לא נותן לגולשים ולמפרסמים את הפתרון הנכון, הנוח והאידיאלי. בזמן שהגופים הגדולים עסוקים ביניהם במלחמות מי חדשני יותר מהשני ולמי יש יותר מודעות, הגולש עדיין עובר חוויית חיפוש מתסכלת, מתישה ופרימיטיבית. הוא נכנס שוב ושוב לאותם אתרים, מתמודד עם ממשק מיושן ולא חכם, עם כמויות פרסום לא סבירות שקופצות עליו מכל עבר, ובסופו של דבר מוצא בדיוק אותן מודעות בכל האתרים ומתקשר שוב ושוב לאותו מפרסם, כי פשוט אין לו דרך לעקוב אחרי הכפילויות והבלאגן. עבורו זו מלחמה אבודה מראש.
אז למה הוא נשאר נאמן לאותם אתרים? כי אין לו ברירה. פשוט כך.
לכן, פשוט התבקש לבנות אתר שיעשה איסוף של כל המודעות, ויספק לגולש אפשרות למצוא הכל בצורה נעימה, נקיה ושפויה – במקום אחד".