הושק קניון גבעתיים, יוביל קונספט הפונה לנשים ותמהיל חנויות שעיקרו אופנה וסגנון חיים


חברת שיכון עובדים – חברת הנדל"ן הגדולה והמובילה בישראל, משיקה בימים אלה את פרויקט הדגל של החברה – קניון גבעתיים, מרכז קניות בהיקף השקעה כולל בפרויקט עומד על כ- 360 מיליון ₪.



הקניון החדש מושק תחת קונספט ייחודי וראשון מסוגו – קניון הפונה בעיקר לקהל הנשי. הקונספט ליווה את תהליך הקמת הקניון כמעט מתחילתו ולכן כבר בשלבים המוקדמים של הבנייה ושיווק הקניון, נוצרה התאמה בין הקונספט, למבנה הקניון, לתמהיל החנויות הנותן דגש לאופנה, ולסגנון חיים.



אורי שני מנכ"ל חברת שיכון עובדים: "מדובר בקונספט ראשון מסוגו בתחום מרכזי הקניות המהווה נקודת יתרון אמיתית לקניון גבעתיים. העובדות מצביעות על יחס מכירות של יותר מ 1 : 2 לטובת נשים. קניון גבעתיים החליט לשים את הדגש על קהל עיקרי זה ולספק לו חוויה וסביבת קניות המותאמת לצרכיו ולרצונותיו.סקרים שביצענו מצביעים על כך שמיצוב זה הינו בעל פוטנציאל בידול והעדפה גבוה לעומת החלופות המצויות באזור."




הקניון נפתח למבקרים החל מהשבוע לתקופת הרצה. הפתיחה הרשמית תתרחש בחודש מאי, אז גם יעלה לאוויר קמפיין ההחדרה באמצעות פרסום באומן בר ריבנאי בהיקף השקעה של כ- 2 מיליון ₪. הקמפיין שיתפרש בכל אמצעי המדיה האלקטרונית והכתובה, יתמקד בהעברת המסר תחת הסלוגן – "קניון גבעתיים – כל מה שנשים רוצות באמת".



אורי שני מנכ"ל חברת שיכון עובדים מסר כי, הפיכתו של הקניון החדש לבולט ומוביל, נעוצה בשילוב של מספר גורמים חשובים וראשונים מהמעלה, שהשילוב ביניהם בעצם יוצר את בידולו ויתרונו של הקניון על מתחריו:



מיקום וקהל יעד – קהל היעד בסביבת הקניון הנמצא ברדיוס של 2 ק"מ (5 דקות נסיעה לכל היותר מהקניון) מונה כ – 120,000 איש, כאשר מתוכם אוכלוסיית העיר גבעתיים לבדה, מונה למעלה מ – 52,000 נפש, והינה בעלת הכנסה גבוהה בהרבה מהממוצע בארץ לנפש. מאחר ואין כיום בעיר ובסביבה מרכז מסחרי מודרני, צפוי הקניון החדש לספק את צרכי הקניות והבילוי של כל תושבי העיר וסביבתה, שנאלצו עד כה לנסוע אל מחוץ לעיר. החברה מעריכה כי הקונספט החדש ימשוך קהל רב גם מסביבת מגורים מרוחקת יותר.



חווית קניה ותמהיל חנויות – את חווית הקניות בקניון אפשר לייחס לאינספור אפשרויות הקנייה המוצעות, כאשר שם המשחק הוא אופנה ולייף סטייל. קניון גבעתיים מציע את המותגים המובילים בארץ ובחו"ל בתחומי האופנה וההנעלה וחנויות מעצבים – תמהיל חנויות שיספקו מענה אופנתי לכל אחת ואחד, וכן קניון שמאגד תחתיו את רשתות בתי הקפה המובילות. בנוסף, על מנת להשלים את חווית הקניות, ניתן למצוא בקניון חנויות מתחומי הלייף סטייל כמו מוסיקה ספרים ומתנות, קומת אוכל מגוונת, בתי קולנוע, פינות ישיבה, בתי קפה, חדר כושר של רשת הולמס פלייס שצפוי למנף את פעילות הקניון ולחזק את אחיזתו בעוגן סגנון החיים, ועוד.



קונספט ופנייה אישית מדובר במסר ראשון מסוגו בתחום מרכזי הקניות, אשר ימקד את הפנייה לנשים – קהל היעד שבמילא מהווה את הליבה בפעילותם של קניונים בישראל וייצור לראשונה "מערכת יחסים" אישית עם קהל היעד.



עוד הוסיף שני כי, צפי ההכנסות לשנת הפעילות הראשונה בקניון הצפויה מדמי שכירות ומדמי פדיון בתפוסה מלאה, עומד על כ – 12 מיליון דולר.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח