הזוכה ב"1 בחודש" על פי משאל שעורך מגזין "אותות" היא: "H&O – מילי אביטל מול המראה"

לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" בדצמבר (פרסומות חודש אוקטובר), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "H&O – מילי אביטל מול המראה" של פרסום באומן בר ריבנאי S&S. היא זכתה ב–81 נקודות, 31% עבור תרומה למותג ו– 19% עבור קריאטיביות.



במקום השני: "אמריקן אקספרס – דה נירו", של פרסום אוגילבי, ניו יורק, אדפטציה מקומית – שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 53 נקודות – 19% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.



במקום השלישי: "yes וייטנאם אימפקט – ספיישל סרטים לחג" של פרסום מקאן אריקסון, עם 33 נקודות – 10% תרומה למותג ו- 13% קריאטיביות.



(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.)



הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות שיופיע בקרוב


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים