החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ יוצאת במהלך שיווקי חדש למותג נסטי

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ יוצאת במהלך שיווקי חדש למותג נסטי Nestea, בהשקעה של כחצי מיליון ₪. במסגרת המהלך משיקה החברה בימים אלה טעם נוסף: דיאט נסטי אפרסק. כמו כן, חידשה ורעננה החברה את תוויות המותג, החליפה את צבעי הפקקים (על מנת ליצור בידול מובהק לטעמים) ומובילה פעילות קד"מ בנקודות המכירה.


יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג נסטי: "המהלך החדש נועד לחזק את מעמדו של המותג נסטי בשוק המשקאות הקלים,תוך מיצובו כמשקה טעים, קליל, מרווה ומרענן. במבחני טעימה שערכנו עלה כי הטעם החדש – דיאט נסטי אפרסק, אהוד מאד על הישראלים וזכה לציונים גבוהים.המשקה מכיל כשתי קלוריות לכוס".



עוד טוענת כהן דמרי כי נתח השוק של נסטי מהווה כ-75% משוק התה הקר בישראל.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג