החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ(קוקה-קולה ישראל) מחזקת את תחום תה הקר לקיץ ועולה בקמפיין פרסום חדש לנסטי בהשקעה של כ-מיליון וחצי₪, תחת המסר "בכל העולם תה קר זה Nestea".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, כולל שילוט חוצות ורדיו אזורי, ונועד לחזק את מעמדו של המותג נסטי בשוק המשקאות הקלים, תוך המשך מיצובו כמשקה טעים, קליל, מרווה ומרענן.
יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג נסטי: " התה הקר הוא סגמנט עם פוטנציאל צמיחה מרשים, שגדל בשנה האחרונה בכלמעלה מ-50%. לאחרונה השיקה החברה טעם חדש– דיאט נסטי אפרסק שזכה אף הוא להצלחה רבה. כעת החלטנו לעלות עם קמפיין רחב היקף המדגיש את ערכי וייחודיות המותג בשוק המשקאות הקלים, תוך מיצובו כמשקה טעים, קליל, מרווה ומרענן".
שוק התה הקר בישראל נאמד בכ-30 מיליון ₪ בשנה, כאשר מחצית מהצריכה של התה הקר היא בשוק הקר וכמחצית מהמכר בבקבוקי 1.5 ליטר. מנתוני החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ עולה כי שוק התה הקר גדל מידי שנה בלמעלה מ-50%, כאשר נתח השוק של נסטי מהווה כ-75% משוק התה הקר בישראל.
בחודש מאי 2005 יצאה החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) במהלך שיווקי למותג נסטי Nestea, בהשקעה של כחצי מיליון ₪. במסגרת מהלך זה השיקה החברה טעם נוסף: דיאט נסטי אפרסק (פחות מ-2 קלוריות לכוס). כמו כן, חידשה ורעננה החברה את תוויות המותג, החליפה את צבעי הפקקים(על מנת ליצור בידול מובהק לטעמים) והובילה פעילות קד"מ בנקודות המכירה.