החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל), עורכת בימים אלה השקה מחודשת למותג קינלי סודה KINLEY SODA ועולה בקמפיין חדש למותג, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כ-3 מיליון ₪.
ההשקה המחודשת של קינלי סודה כוללת ראייה אסטרטגית שיווקית במסגרתה נבנה מיצוב חדש למותג, ליצירת בידול אמוציונלי בקטגורייה וליצירת פעילות ייחודית להרחבת צריכת הסודה .
המיצוב החדש של "קינלי סודה" כולל השקת בקבוקים חדשים 250 מ"ל ו-1.5 ליטר בעיצוב חדש עם תוויות חדשות ולוגו חדש, תוך מתן בולטות לשם המותג "קינלי סודה".
הקמפיין החדש , הכולל פרסום בערוצים 2,10 ובעיתונים , ידגיש את מסר "העוצמה השקטה" של המותג ויציג את קינלי סודה כחווייה יומית רלוונטית לצד יתרונותיו הפונקציונליים של המשקה: מרווה, טבעי, בריא ונטרלי. הארוחה. הסיסמא שנבחרה ללוות את ההשקה: .KINLEY Soda“ Less is more”
דורון ארד מנהל מותג קינלי סודה: "מדובר בקטגוריה לא ממותגת שהיתה פעילה מאד בשנים האחרונות והראתה צמיחה משמעותית. אנו רואים בקטגוריה זו הזדמנות להובלה באמצעות המותג קינלי סודה. הפעילות השיווקית והתקשורתית שלנו נבנתה לאחר מחקרי שוק רבים שביצענו, לצד השקת בקבוקים ותוויות חדשות. אנו צופים כי במסגרת המהלך נעלה את המודעות לקינלי סודה, נגדיל את היקף המכירות ונחזק את אחיזתנו בשוק, תוך מתן מוצר איכותי ומשופר יותר ללקוחותינו".
גדעון עמיחי, מנהל הקריאייטיב הראשי ושותף בשלמור אבנון עמיחי/Y&R מסר:
"הקונספט Less is more מעצים את המותג קינלי סודה, ומשקף באופן מושלם את אישיות המותג: נוכחות אלגנטית וסולידית, ועם זאת עצמתית, המבדלת את המותג ממשקאות מוגזים אחרים. הקונספט ממצב את המותג כמתוחכם ופשוט, ומבטא את מהות המוצר: "העוצמה השקטה".
שוק הסודה בישראל מהווה כ- 6% מכלל קטגורית המשקאות המוגזים בישראל. קטגוריה זו מהווה כ-36 מיליון ליטרים (על פי נתוני החברה לשנת 2004), כאשר שוק זה גדל בכ-10% בשנת 2004 ונמצא בצמיחה גם בשנה האחרונה.
מנתוני החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עולה כי צריכת הסודה לנפש בישראל נאמדת בכ- 5.25 ליטר לאדם בשנה. נתח השוק של קינלי סודה מהווה כיום כ-30 אחוזים מהקטגורייה.
ממחקר שערכה החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עלה כי בסיס הצרכנים של הסודה בגילאי 12-49 גדל בשנת 2004 מ-17% ל-26%. יחד עם זאת עולה מהנתונים כי צריכת הסודה עולה עם הגיל ורוב הצרכנים נמצאים בקבוצת הגיל של 50 ומעלה.