החברה המרכזית תשקיע כ-3 מיליון₪ במותג קינלי סודה

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל), עורכת בימים אלה השקה מחודשת למותג קינלי סודה KINLEY SODA ועולה בקמפיין חדש למותג, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כ-3 מיליון ₪.


ההשקה המחודשת של קינלי סודה כוללת ראייה אסטרטגית שיווקית במסגרתה נבנה מיצוב חדש למותג, ליצירת בידול אמוציונלי בקטגורייה וליצירת פעילות ייחודית להרחבת צריכת הסודה .


המיצוב החדש של "קינלי סודה" כולל השקת בקבוקים חדשים 250 מ"ל ו-1.5 ליטר בעיצוב חדש עם תוויות חדשות ולוגו חדש, תוך מתן בולטות לשם המותג "קינלי סודה".


הקמפיין החדש , הכולל פרסום בערוצים 2,10 ובעיתונים , ידגיש את מסר "העוצמה השקטה" של המותג ויציג את קינלי סודה כחווייה יומית רלוונטית לצד יתרונותיו הפונקציונליים של המשקה: מרווה, טבעי, בריא ונטרלי. הארוחה. הסיסמא שנבחרה ללוות את ההשקה: .KINLEY SodaLess is more



דורון ארד מנהל מותג קינלי סודה: "מדובר בקטגוריה לא ממותגת שהיתה פעילה מאד בשנים האחרונות והראתה צמיחה משמעותית. אנו רואים בקטגוריה זו הזדמנות להובלה באמצעות המותג קינלי סודה. הפעילות השיווקית והתקשורתית שלנו נבנתה לאחר מחקרי שוק רבים שביצענו, לצד השקת בקבוקים ותוויות חדשות. אנו צופים כי במסגרת המהלך נעלה את המודעות לקינלי סודה, נגדיל את היקף המכירות ונחזק את אחיזתנו בשוק, תוך מתן מוצר איכותי ומשופר יותר ללקוחותינו".



גדעון עמיחי, מנהל הקריאייטיב הראשי ושותף בשלמור אבנון עמיחי/Y&R מסר:


"הקונספט Less is more מעצים את המותג קינלי סודה, ומשקף באופן מושלם את אישיות המותג: נוכחות אלגנטית וסולידית, ועם זאת עצמתית, המבדלת את המותג ממשקאות מוגזים אחרים. הקונספט ממצב את המותג כמתוחכם ופשוט, ומבטא את מהות המוצר: "העוצמה השקטה".


שוק הסודה בישראל מהווה כ- 6% מכלל קטגורית המשקאות המוגזים בישראל. קטגוריה זו מהווה כ-36 מיליון ליטרים (על פי נתוני החברה לשנת 2004), כאשר שוק זה גדל בכ-10% בשנת 2004 ונמצא בצמיחה גם בשנה האחרונה.


מנתוני החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עולה כי צריכת הסודה לנפש בישראל נאמדת בכ- 5.25 ליטר לאדם בשנה. נתח השוק של קינלי סודה מהווה כיום כ-30 אחוזים מהקטגורייה.


ממחקר שערכה החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עלה כי בסיס הצרכנים של הסודה בגילאי 12-49 גדל בשנת 2004 מ-17% ל-26%. יחד עם זאת עולה מהנתונים כי צריכת הסודה עולה עם הגיל ורוב הצרכנים נמצאים בקבוצת הגיל של 50 ומעלה.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח