החטיף האמריקאי Kind ישווק על ידי שטראוס

קטגוריית החטיפים תקבל החודש חיזוק משמעותי עם השקתו של החטיף kindבישראל אשר ישווק על ידי חברת שטראוס. מדובר בחטיף עם אריזה שקופה, וכך גם כל רשימת רכיביו אשר ניתן לראות ולבטא: אגוזים, שקדים ופירות. החטיף נמכר עד כה בהצלחה בארצות הברית ובאירופה.



חטיף kind משתלב במגמת הClean eating ששטראוס מובילה בחודשים האחרונים ומצטרף לסדרת אקטיביה של דנונה. באמצעות השקיפות, חטיפי kind מאפשרים לדעת במה אנחנו מזינים את הגוף שלנו, מיוצרים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, ללא גלוטן וללא לקטוז ועשירים באגוזים ושקדים המהווים למעלה מ-50% מהמוצר.



החברה מובילה את נושא הבריאות, ומפתחת באחריות חטיף מאוזן ששם את המרכיבים במקום הראשון. על פי נתוני החברה, עד היום, היא מכרה יותר ממיליארד חטיפים ומייצאת בעיקר לקנדה, למקסיקו ולבריטניה.



את ההשקה בישראל מובילה טל בן פורת, מנהלת שיווק חטיבת הממתקים בקבוצת שטראוס. לדברי טל, "הנגשה של חטיף המכיל רכיבים טבעיים לציבור הרחב, תאפשר לאנשים לצרוך מוצר טעים ומפנק, המעניק איכות ותחושת שובע לגוף".

אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

SEO
פרסום בפייסבוק
סקר שביעות רצון