החלוצים במטא: ברגר קינג זיהתה את הפוטנציאל בחסות על קבוצה וירטואלית

הפוסט פורסם במקור בקבוצה @בעקבות התוכן הטוב בעולם
בורגר קינג רצו חשיפה לקהלים חדשים וצעירים וכדורגל הוא כלי מעולה להשיג אותה – הבעיה היא המחיר. לשים לוגו על חולצה של קבוצת כדורגל מובילה עולה המון -בערך 45,000,000 פאונד.
בשנת 2019 בבורגר קינג החליטו להתחכם. הם שילמו 50,000 פאונד לקבוצת הכדורגל הגרועה ביותר בליגה הרביעית באנגליה – Stevenage . מדובר כנראה בקבוצה הכי פחות מוכרת שאפשר לממן אבל גם היא, ממש כמו ריאל מדריד ומנצ'סטר יוניטד, מופיעה במשחק המחשב הפופולארי – EA SPORTS FIFA בו משחקים למעלה מ-20 מיליון אנשים (לפחות עד שישנו לו את השם).
בשלב השני הם הציעו הטבות אמיתיות לכל שחקנית או שחקן שיבקיעו גול עם הקבוצה וישתפו ברשתות החברתיות (אם במקרה עשיתם את זה בבקשה שתפו בתגובות). התוצאה הייתה היסטרית לחלוטין.
* למעלה מ-25,000 גולים שותפו.
* הקבוצה העלומה הפכה לפופולרית ביותר במשחק המחשב.
* השחקנים הכי מפורסמים בעולם צולמו (וירטואלית) עם הסמל של בורגר קינג (סרטון בתגובות).
הסיפור הפך להצלחת רשת ענקית. בפעם הראשונה כל החולצות של סטיבנאג' (בעולם האמיתי) נחטפו, הקמפיין זכה ל-1.6 מיליארד חשיפות (שטויות של מפרסמים), ערך החשיפה עמד על כ-2.5 מיליון דולר.
אפילו ב-ESPN התייחסו לעניין והכריזו על סטיבנאג' כמועדון הכדורגל הגדול בעולם… הוירטואלי כמובן. הצלחה!
הקמפיין זכה בפרס Cannes Lions לשנת 2021, ואמאזון פריים הכריזה כי תהיה נותנת החסות לשנה הקרובה כחלק מהמאמץ לקדם את שירותי הגיימינג שלה

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

unnamed
__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
קרן קופרמינץ - סמנכל שיווק סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל צילום סיון פרג' (1)