בימים אלו יוצאת דומינו'ס פיצה במהלך שיווקי נרחב תחת הסלוגן "Domino's Pizza Well Done". מהרשת נמסר כי המהלך השיווקי מתואם עם השקת תפריט חורף חדש הכולל מבחר בשרים חדשים כמו אנטריקוט, יען, הודו, פפרוני ,פסטרמה.
אסף גרינברג, מנכ"ל דומינו' ס פיצה אמר כי "מתוך הכרות עם צרכי הלקוחות ובדיקות שערכנו ,בשילוב עם יכולות הרשת ומגמות צריכת המזון בישראל, התאמנו שלושה שילובים של תוספות בשריות איכותיות שהשוק המקומי מציע והצרכנים מראים בהם התעניינות. אנחנו עונים על צורך של קהל רחב שמחפש את הנוסחא המושלמת של פיצה טעימה וארוחה בשרית,הן בשעות היום והן בשעות הערב".
התפריט החדש הושק בעקבות סקר שנערך בימים אלה על ידי מכון מרקט ווטש בקרב מדגם של 500 ישראלים מעל גיל 18, שגילה כי רוב הישראלים פתוחים לנסות פיצות בשריות מעניינות .מהסקר עולה כי 61% יטעמו או חושבים שיטעמו את הטעמים החדשים ו-31% מהססים ומציינים שאולי יקנו. עוד התגלה בסקר כי כמעט מחצית מהישראלים (47.2%) מעדיפים להזמין פיצה על פני הזמנת "פסט פוד" אחר ובעיקר במסגרת ארוחה משפחתית (71%), רק 17% מזמינים במסגרת חברתית.
כיוון שהקהל הישראלי מושפע מהטרנד והטעם האמריקאי, נשענה השקת התפריט החדש גם על ממצאי מכון המחקר לטעם וריח בשיקאגו שערך סקר בקרב האמריקאים וגילה כי התוספות הפופולאריות ביותר בארה"ב הן הבשריות ו- 67% מעדיפים אותן על הצמחוניות, בעוד רק 35% מהנשאלים העידו כי הם מעדיפים פיצה רגילה עם גבינה.
בשנת 2007 הרשת צופה המשך חדשנות והתאמת תפריטים לחיך הישראלי ובמקביל המשך פתיחת 3-4 סניפים בשנה,חלקם בבעלות הרשת וחלקם בזכינות.
בהקשר זה הוסיף גרינברג כי "דומינו'ס פיצה תפעל שיווקית על מנת להמשיך ולהצליח כחברת משלוחי המזון המובילה בישראל".
שוק הפיצות בישראל כולל: 51% מזמינים מפיצריות שכונתיות, 21% מזמינים מדומינו'ס פיצה,15% מזמינים מפיצה האט, 8% מפיצה דומינו ו-5% מפיצה מטר. צרכן הפיצה נע בין גילאי 18-44, רווק או נשוי עם ילדים,בעל 12 שנ"ל ומעלה ,הכנסה מעל לממוצע וחילוני.
בסרט הפרסומת תבצע רקדנית מחול סכיני קצבים ,שישוחררו מידיה וייבצעו פיצה בשרית עסיסית.
משרד פרסום: זרמון גולדמן. מתוך התקציב הכללי בהיקף 2 מליון ש"ח, כ- 500,000 ש"ח הושקעו בהחדרת התפריט ודיוור ישיר של קטלוגים לכמיליון וחצי בתי אב.