החשיבות של שימוש בסרטונים בשיווק

בעידן
המודרני חברות ועסקים זקוקים להמון דברים כדי לשגשג כמו למשל חזון ברור, שירות
מעולה, מוצרים איכותיים, שיווק משכנע אך ללא ספק, בנוף השיווקי הרועש והרווי
בתחרות שיש כיום, מה שהמותג שלכם באמת צריך כדי לבלוט הוא סיפור.

סיפורים טובים הופכים לאסטרטגיה
שיווקית טובה

מכיוון שהם מעוררים רגשות. הם יכולים לבנות אמון, לעורר בנו תחושה נוסטלגית ולעזור
לנו להבין מידע מורכב בצורה פשוטה יותר. ובמילים פשוטות: סרטון של שלוש דקות יכול
לתקשר החוצה את כל המסרים של המותג בצורה יצירתית ובאופן משכנע במיוחד.


למה להשתמש בסרטוני
שיווק?

סרטוני
שיווק מאוד חשובים לאסטרטגיית התוכן שלכם מכיוון שהם קצרים, בלתי נשכחים וניתנים
למדידה. סרטונים אינם רק מושלמים עבור קהל היעד שחושק בקטעים קצרים ומושכים, אלא
שהתכונות שלהם הופכות אותם לפורמט החלומות של כל משווק.

מכיוון שהם ויזואליים במיוחד, תוכלו
להשתמש בסרטונים מצולמים או
סרטוני אנימציה כדי ללמד
מושגים מורכבים, לשתף סיפורים עם הלקוחות ולבצע פעולות ספציפיות ייעודיות לשיווק
כמו למשל הדגמות, ניסויים ועוד.

אבל מעבר ליכולות הללו, מדובר במדיום
בעל ערך שמאפשר לכם לעקוב ולמדוד את מעורבות הקהל שאליו אתם פונים.


היתרונות של
סרטונים לשיווק העסק שלכם

הנתונים
מצביעים על כך שסרטונים טובים לעסקים

מלבד
העובדה שמדובר במדיום ויזואלי, יש הרבה יתרונות לשימוש בסרטונים בשיווק העסק שלכם,
ואם מילים פחות מדברות אליכם, כדאי שתבדקו את הנתונים, שמדברים בעד עצמם. נתונים
סטטיסטיים רק מדגישים מדוע כל כך הרבה חברות עושות שימוש במדיום הדיגיטלי ומדוע זו
אסטרטגיה מעולה גם עבור העסק שלכם בפרט.


הגדלת הכנסות

מחקרים
מעידים שמשווקים שמשתמשים בסרטונים מגדילים את ההכנסות שלהם בצורה מהירה יותר,
לעומת עסקים שלא משתמשים בסרטונים. מה הסיבה לכך? יש לא מעט סיבות, בין אם אלו
המרות יותר טובות, בין אם יצירת קשר ובניית אמון עם קהל היעד שזוכה להבין את
האנרגיה והסיפור של העסק, בין אם בזכות הפן הוויזואלי שעוזר להבין את המוצרים
והשירותים שלכם טוב יותר ועוד.


השפעה על
החלטות קנייה

סרטוני
מוצר עוזרים לקבל החלטות קניה. רוב הצרכנים מעידים על עצמם שהצפייה בסרטון של מוצר
מגדילה את הסיכוי שהם אכן יקנו אותו. מעבר לכך, סרטונים עוזרים לצרכנים להבין טוב
יותר את אופן השימוש במוצר או את השירותים שמספק המותג.


סרטון נותן
מענה להעדפות הגולשים

נתונים
מעידים על כך שרוב האנשים מעדיפים לצפות בסרטונים שמעבירים תוכן מאשר לקבל מיילים,
ניוזלטרים, פוטסים בבלוג או תוכן להורדה. לכן כאשר אתם מפיצים סרטונים אתם למעשה
עונים על הציפיות של הגולשים יותר טוב.


משתלבים בכל
פלטפורמה

כאשר
הצרכנים חוקרים את האפשרויות שלהם לפני קניה, הם משתמשים בכל מיני טקטיקות לרבות
חיפוש במנועי חיפוש, ביקור באתר החברה, צפייה בביקורות או בסרטונים ביו טיוב. מיותר
לציין שניתן לשלב סרטוני שיווק בכל אחת מהפלטפורמות שהוזכרו בקלות, וכך לעזור
לצרכנים להשתכנע לגבי המוצרים או השירותים שלכם.


דירוגים גבוהים
יותר במנועי החיפוש

סרטונים
יכולים לסייע לשפר את דירוג האתר שלכם בדפי התוצאות של מנועי החיפוש, מכיוון שהם
מאריכים את זמן השהייה של הגולשים באתר שלכם. זמן השהייה באתר זהו גורם דירוג חשוב
בגוגל.
מלבד זמן השהייה באתר, העובדה שיש לכם סרטון
מגדילה את הסיכויים שלכם להופיע בתוצאות החיפוש, שכן רוב תוצאות החיפוש עבור מילות
מפתח מכילות לפחות סרטון אחד.


הגדלת התנועה
לאתר והמרות טובות יותר

אתרים
שעושים שימוש בסרטונים נהנים מתנועה גדולה יותר לאתר לעומת משתמשים שאין להם
סרטונים. בנוסף לסרטונים יש שיעורי הקלקות והמרות גבוהים יותר. לכן אם אתם מחפשים
דרך להגדיל את התנועה האורגנית לאתר שלכם, צילום סרטון מציע לכם פתרון שיווקי
יעיל.


תוספת חזקה
לשיווק בדואר אלקטרוני

כאשר
אתם משתמשים במילה "ווידאו" או "סרטון" בשורת הנושא של
הדוא"ל שאתם שולחים, אתם מגדילים את סיכויי הפתיחה שלו, כמו גם את סיכויי
ההקלקות במידה משמעותית. לכן סרטונים יהיו תוספת מעולה גם לאסטרטגיית השיווק
בדוא"ל שלכם.


יותר שיתופים

סרטונים
מייצרים יותר שיתופים ברשתות חברתיות בהשוואה לתכנים כתובים ואפילו תמונות. אם אתם
מצליחים ליצור תוכן שקהל היעד שלכם מעריך ונהנה ממנו, יש סיכוי גדול יותר שהתוכן
הזה יזכה לשיתוף, כלומר שהצופים שלכם ישתפו אותו עם אחרים. בשורה התחתונה יש סיכוי
גדול יותר שסרטון שלכם יהפוך להיות ויראלי, בהשוואה לסוגים אחרים של תכנים.


ולסיכום

לסרטונים
יש כל כך הרבה תועלות, שאתם יכולים רק להרוויח מקיומם, בטח שלא להפסיד שום דבר. הם
יכולים לתרום המון לאסטרטגיית השיווק שלכם, להעניק לה פן נוסף, לסייע לכם לבלוט
ולספר את הסיפור של העסק טוב יותר, ובעיקר – להגדיל את המכירות ואת הרווחים כתוצאה
מכך.

לכן אם
עדיין אין לכם סרטון, כדאי שתשקלו את האפשרות לפנות לחברה מקצועית שתפיק עבורכם!

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח