הטוטו יוצא בקמפיין טלוויזיוני ראשון עם דאבל ופס, דמויות ה – BRAND CHARACTERS של המותג. הקמפיין יעלה ב – 27/9 לתקופה של עשרה ימים. הקמפיין יכלול גם פרסום בעיתונות, אינטרנט ובתחנות.
הקמפיין החדש הוא חלק מאסטרטגיה מיתוגית חדשה במסגרתה נעשה שימוש, בדמויות מותג (BRAND CHARACTER) שעוצבו בטכנולוגיה תלת מימדית חדישה. הדמויות החדשות, פרי עבודת מחקר של למעלה משנה מייצגות את שני סוגי המהמרים הטיפוסיים: הראשון, דאבל, רציונלי ומסתמך על מידע אמין וסטטיסטיקות ואילו הדמות השנייה, פס, מהמר על סמך תחושות בטן ומחובר יותר לרגש. את הדמויות ידובבו השחקנים עמי סמולרצ'יק וניר "נירו" לוי.
הילה בז'ז'ינסקי, סמנכ"ל שיווק וקמעונאות בטוטו: "ממחקר שערכנו עולה, כי יש שני סוגי מהמרים – אלו שרציונליים יותר ואלו שמחוברים יותר לרגש. החלטנו לבנות דמות מייצגת לכל אחד מהקהלים כדי ליצור הזדהות בין המהמר למותג".
קרדיטים
משרד הפרסום פרסום יהושע/TBWA
סמנכ"ל קריאטיב: עמית סטולר
סמנכ"ל לקוחות:שחר בן נעים
סמנכ"ל אסטרטגיה :עופר ברנר
מנהל קריאטיב:תומר פולישוק
ארט:יוהנתן בלידן
קופירייטר: קורן וייס, שי יוריש
סופרווייזר:אלינור שמר
תקציבאית:לילך זנקו
סמנכ"ל תפעול:עופר חג'יוב
הפקה:אלה שריר,רינת קינן
במאי: יניב קציר (סצ'ון)
חברת הפקה:ישי הדס
בית פוסט: ג'רונימו
דיבוב: עמי סמולרציק, נירו לוי
צלם: איתי נעמן