הטרנד החדש – לופה – ספרי תצלומים אישיים, יוצאת בפעילות שיווקית רחבה



חברת LUPA, המשווקת ספרי תצלומים בעיצוב אישי שהפכו לאחרונה לטרנד, יוצאת בפעילות שיווקית רחבת היקף, תחת הסיסמא: "מה ה- לופה שלך". במרכז הפעילות, יעמוד שיתוף הפעולה עם רדיו תל אביב 102FM ותוכנית הערב שלו בהגשת שרון טייכר וערן זרחוביץ' ( מסודרים, מכותבי 'ארץ נהדרת').


השלב הראשון של שיתוף הפעולה, ימשך 3 חודשים ובמהלכו, מידי יום, יערכו טייכר וזרחוביץ' פעילות בתוכניתם, בה יבקשו מהמאזינים, לזהות פריטים מצולמים, הנמצאים אצל אחד מהם בביתו הפרטי.


הפעילות השיווקית תכלול בנוסף, קמפיין פרסומי תחת הסיסמה: "מה הלופה שלך", שיעלה בעיתונות הכתובה ובאתרי אינטרנט מובילים, בהשקעה כוללת של 600,000 ₪. כמו כן, מהחברה נמסר כי כחלק ממיצוב החברה היא גם פעלה לקבלת תו מחויבות של 'אמון הציבור'.



יורם רוזנבאום, מנכ"ל משותף בלופה: "הזמינות של הצילום הדיגיטלי, הפכה את המחשב האישי שלנו למחסן תמונות עצום, ממנו אין אנו נהנים. "מה הלופה שלך" מעביר את המסר על האפשרות האישית להפקת ספר מיוחד במגוון נושאים הכולל תמונות וטקסט אפילו בעותק בודד ובשלל נושאים: טיולים, מתנה מיוחדת לאדם קרוב במיוחד, ספר בישול משפחתי , הצעת נישואין או סתם הנצחה של תקופה יפה בחיים."


אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''