שלב האודישנים לילדי הפסטיגל מגיע לשלב הסופי. היום, יום א', יבחרו 20 ילדים אשר יזכו לככב במופע לצידם של הכוכבים הגדולים.
השנה חברו לפרויקט מציאת ילדי הפסטיגל, אתר תכני הוידאו של תפוז- FLIX וכן חברת HOT. הקונספט הוידאו-אינטרנטי, מאפשר למעשה שליחת סרטוני האודישן ישירות לאתר, בו מעיינים השופטים ובוחרים את המתמודדים הסופיים. הפעילות ב- FLIX גרפה הצלחה רבה עם למעלה מ- 1200 סרטים ביתיים שהעלו הילדים, וכן למעלה מ- 2.5 מיליון צפיות בסרטונים אלו.
איתי נגלר, העורך הראשי של FLIX: "הפרויקט הנוכחי הוכיח כי אתר מוביל, כמו FLIX, המבוסס על תוכן וידיאו של גולשים יכול להיות כלי יעיל ומרכזי באפשרויות חשיפה של הגולשים בפני מפיקים, במאים וגורמים נוספים בתחום. זוהי גם הוכחת היתכנות לכך שחברות מסחריות צריכות לעבוד בשיטה דומה, בפרויקטים בהם הם מחפשים פרזנטור או טאלנט שייצג את המותג. מלבד החיסכון בעלויות ובאופרציה, מייצרת פעילות כזו חשיפה ובאזזזזז גדולים".
20 הסרטונים הסופיים של הילדים שייבחרו על ידי השופטים יעלו גם ב- HOT VOD.